اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

مقابل همه فتنه‌ها همانند گذشته خواهیم ایستاد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: همچون گذشته با تمام توان خود مقابل فتنه‌ها خواهیم ایستاد.

مقابل همه فتنه‌ها همانند گذشته خواهیم ایستاد

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، سردار سید قاسم قریشی در نخستین یادواره سردار شهید حجت‌الاسلام صادق محمدی و 27 شهید محله امامزاده جعفر شهید (ع) با اشاره به پیام تبریک حضرت امام خمینی (ره) در یکی از عملیات‌ها گفت: این تبریک به خاطر پیروزی و دستاوردهای آن عملیات نبود بلکه تبریک به خاطر تربیت جوانانی بود که در مکتب تشیع و مکتب امام حسین (ع) تربیت شدند.

وی با بیان اینکه فراز و نشیب‌های فراوانی را داشتیم و پیروزی‌های بسیار بزرگی در مقابل سختی‌ها به دست آوردیم افزود: انقلاب اسلامی در سال 57 در شرایطی پیروز شد که دو قدرت شرق و غرب با لوازم قدرت که در اختیار داشتند دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند.

معاون نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به نفوذ تفکر مارکسیست توسط شرق و کاپیتالیسم توسط غرب در ایران و پیدا کردن هوادارانی به عنوان پیاده نظام این دو تفکر در داخل کشور اظهار کرد: ملت ایران با رهبری امام راحل در مقابل این تفکرها ایستاد و با پایبندی به اعتقادات خود بر دشمنان پیروز شد.

وی با اشاره به ابعاد توطئه‌های دشمنان در نقاط مرزی، کردستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و ترکمن بیان کرد: چون دشمنان می‌دیدند که انقلاب بر گرفته از مکتب تشیع است از ترس اینکه ایران به عنوان الگو به ملت‌های دنیا معرفی شود با تمام توان خود سعی کردند نگذارند ایران به اهداف خود برسد.

سردار قریشی با اشاره به وضعیت کشور در اواخر دهه 50 افزود: در چنین شرایطی تمام توان قدرت شرق و تکنولوژی آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و بیش از 20 کشور اروپایی در اختیار صدام قرار گرفت تا کشور ایران را وادار به شکست کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره به دنبال انحراف در مسیر انقلاب بودند بیان کرد: با تمام توان مقابل همه فتنه‌ها همانند 34 سال گذشته خواهیم ایستاد.

معاون نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه با مقایسه دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی افزود: اگر دقت کنیم به عظمت و بزرگی انقلاب و نقش شهدا بیشتر پی می‌بریم.

وی با بیان اینکه، رژیمی که شعار نیل تا فرات را سر می‌داد امروز در دیوارهای آهنین خودش گرفتار شده تصریح کرد: جوانان حزب‌الله تربیت یافته همین مکتب بسیجیان و شهدای ما هستند که توانستند در مقابل قوی‌ترین ارتش دنیا بدرخشند و آنان را وادار به عقب‌نشینی کنند.

قریشی با اشاره به اینکه اسرائیل با توان آمریکا آمد تا خاورمیانه جدید را متولد کند، گفت: آن‌ها می‌خواستند ایران را داخل ایران محصور کنند.

وی تاکید کرد: امروز ما نه تنها در ایران محصور نیستیم بلکه اسرائیل است که محصور شده است و اگر مقاومتی در عراق، غزه و فلسطین و کشورهای آفریقایی است از برکت مقاومت همین جوانان شهید است.

معاون نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: ایران نه تنها محصور نیست بلکه تا مدیترانه است بلکه در آمریکاست. آنان اعتراف دارند ایران نه تنها قدرت منطقه‌ای بلکه فرا منطقه‌ای شده است.

وی رمز پیروزی را اعتقادات جوانان به امام و رهبری دانست و اظهار کرد: وقتی فتنه بر پا شد، جوانان ما یکباره در خیابان‌های تهران حاضر شدند و فتنه را شستند و از بین بردند.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول