اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی:

عاملان اخلال در نظم و امنیت مشهد دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی گفت: با دستگیری چهار متهم شرور، باند اراذل و اوباش و اخلال‌گران در نظم و امنیت چهارراه برق مشهد متلاشی شد.

عاملان اخلال در نظم و امنیت مشهد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت نیکمرام صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه بولوار طبرسی مشهد اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌هایی از شرارت و اوباش‌گری چند تن از اراذل و اوباش محدوده چهارراه برق مشهد که با عربده‌کشی، تخریب اموال عمومی و درگیری‌ها امنیت و آرامش شهروندان را خدشه‌دار کرده بودند.

وی ادامه داد: در همین راستا تیم‌های اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی بلافاصله در راستای پیگیری موضوع وارد عمل شدند و تحقیقات و بررسی‌های خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی افزود: پلیس در مرحله نخست این عملیات غافلگیرانه سه تن از اعضای اصلی باند را دستگیر و سر دسته باند نیز در مرحله دوم عملیات به دام افتاد.

نیکمرام با اشاره به اینکه تحقیقات از این متهمان برای کشف اقدامات مجرمانه ادامه دارد،خاطر نشان کرد: افرادی که نیات پلیدی در سر می‌پرورانند بدانند پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی به طور جدی و قاطعانه با عاملان اخلال در نظم آرامش شهروندان برخورد می‌کند.

کلاهبرداران 350 میلیون تومانی در مشهد دستگیر شدند

در ادامه حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اظهار کرد: فردی که با سوءاستفاده شغلی خود اقدام به امانت گرفتن طلاجات از تعدادی از طلافروشان، در مشهد اقدام به کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

بیدمشکی ادامه داد: در پی شکایات تعدادی از طلا فروشان مشهد مبنی بر این که فردی به نام مجید 37 ساله اقدام به امانت گرفتن مقدار بیش از دو و نیم کیلوگرم طلاجات از آنها کرده و از استرداد وجه آن خودداری می‌کند و در حال حاضر متواری است بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم وسیع جرم پولشویی متهم، پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس قرار گرفت، پس از تحقیق و جمع‌آوری مستندات از شاکیان و مدتی کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهم شده و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: پس از بازجویی علمی و ارایه اسناد و مدارک متهم به جرم منتسبه اعتراف کرد و در این ارتباط پرونده تکمیل در معیت وی به مرجع قضایی ارسال و برای نامبرده قرار لازم قضایی صادر شد.

انتهای پیام/7001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول