اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مدیران برای ازدواج جوانان مسئولند

خبرگزاری فارس: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید مسئولان با همکاری خانواده‌ها تلاش کنند تا امر ازدواج جوانان با سهولت هرچه بیشتر صورت پذیرد تا بدین وسیله زمینه گناه و فساد کاهش یابد.

مدیران برای ازدواج جوانان مسئولند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به دنبال همایش پیاده‌روی «آدینه هشت» در بیرجند که با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم جمعه هفته گذشته برگزار شد بار دیگر اعضای ستاد اجرای همایش‌های آدینه گرد هم آمدند.

این همایش‌ها در راستای سلامتی و تندرستی هرچه بیشتر شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی و رفع کسالت از آحاد مختلف جامعه به ویژه با آموزش‌های میدانی برگزار می‌شود که البته اهداف این برنامه‌ها در سخنرانی‌های قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند همواره بیان شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی‌بیرجندی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در همایش پیاده‌روی «آدینه هشت» گفت: استفاده صحیح از نعمات الهی و به ویژه طبیعت در راستای حفظ و کسب سلامتی و انجام بندگی خداوند از جمله امور مهمی است که باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی حضور پررنگ مردم به ویژه جوانان را در این قبیل مراسم باارزش دانست و تصریح کرد: اقتضای جوانی هیجان، شور و شادابی است و هرگز نباید به ظاهر افراد قضاوت کرد.

کم‌کاری مسئولان برای ازدواج جوانان زمینه گناه را فراهم می‌کند

امام جمعه بیرجند با اشاره به موضوع ازدواج خطاب به مسئولان گفت: باید مسئولان با همکاری خانواده‌ها تلاش کنند تا امر ازدواج جوانان با سهولت هرچه بیشتر صورت پذیرد تا بدین وسیله زمینه گناه و فساد کاهش یابد.

 

 

رضایی بیرجندی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در مسیر توسعه استان و شهرستان بیرجند باید بیش از پیش از نیروهای بومی کارآمد و لایق استفاده کرد.

بیرجندی‌ها قدر سرمایه‌های انسانی خود را می‌دانند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: مردم بیرجند مردمی قدرشناس هستند و این باور غلط که بیرجندی‌ها قدر سرمایه‌های انسانی خود را نمی‌دانند از القائات نادرست است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان برنامه پیاده‌روی «آدینه هشت» با تقدیر از خدمات محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف، فرماندار سابق بیرجند گفت: عملکرد سه ساله‌ نداف رضایتمندی مردم را در پی داشت.

انتهای پیام/2248/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول