اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فریزبی خراسان‌رضوی

ایجاد سالن اختصاصی برای مربیان فریزبی ضرورت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فریزبی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به علاقه بانوان به ورزش فریزبی در اختیار داشتن یک سالن اختصاصی سرپوشیده برای تربیت مربیان این رشته ورزشی احساس می‌شود.

ایجاد سالن اختصاصی برای مربیان فریزبی ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا آرین‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با ورزش جذاب فریزبی اظهار کرد: حدود 3 سال است که این ورزش در استان خراسان‌رضوی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود این در حالی است که کمیته فریزبی به طور رسمی از سال گذشته در فدراسیون ورزش‌های همگانی فعال شده است.

آرین‌نژاد با اشاره به رشته‌های مختلف ویس گلف، دابل دیسک کرت، گاس و فری استیل (هنرهای فردی) که در فریزبی انجام می‌شود عنوان کرد: در حال حاضر در کشور برنامه‌ریزی‌هایی بر روی رشته آلتی‌میت در حال انجام است.

وی یادآور شد: در سال گذشته نیز یک دوره مسابقه آزمایشی در کشور برای نخستین‌بار در این رشته برگزار شد ولی همچنان در مرحله تحقیقات اولیه به سر می‌برد.

رئیس کمیته فریزبی هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی با بیان اینکه بعید می‌دانم هیچ یک از مسئولین ورزش فریزبی را بشناسد گفت: در حال حاضر فریزبی تنها در مشهد فعال است و تمریناتی در زمین‌های ورزشی پارک ملت در میان آقایان انجام می‌شوند که با مهیا شدن یک زمین اختصاصی نفرات بیشتری به این ورزش مفرح جذب می‌شود.

وی با اشاره به انجام تمرینات تیم فریزبی خراسان‌رضوی در پارک بهشت مشهد عنوان کرد: با معرفی این ورزش در نمایشگاه اوقات فراغت امسال مشهد، بانوان زیادی برای حضور در دوره‌های آموزشی و فراگرفتن این ورزش ابراز علاقه کردند؛ بنابراین در اختیار داشتن یک سالن اختصاصی سرپوشیده برای تربیت مربیان این رشته ورزشی و توسعه این ورزش در میان بانوان در پارک‌های مخصوص بانوان سطح شهر احساس می‌شود.

آرین‌نژاد ضمن تاکید بر توسعه این ورزش در شهرستان‌ها اظهار کرد: قطعا با فراهم آمدن اطلاعات جامع و مدون و بهره‌گیری از مربیان خارجی در سطح کشور و برگزاری دوره‌های آموزشی مربی‌گری و داوری فریزبی در آینده، این ورزش علاقه‌مندان زیادی در تمام شهرستان‌های کشور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول