اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد عنوان کرد

بهمن‌ماه زمان جمع‌آوری کالاهای فاقد طرح شبنم در بازار بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بویراحمد گفت: بهمن‌ماه زمان جمع‌آوری کالاهای فاقد طرح شبنم در بازار شهرستان بویراحمد است.

بهمن‌ماه زمان جمع‌آوری کالاهای فاقد طرح شبنم در بازار بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید دانش‌آموز ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد به برنامه‌های طرح شبنم در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: این طرح مخصوص شبکه نظارت مردمی در تمامی زمینه‌های فروش و توزیع کالاها می‌باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بویراحمد اذعان کرد: بیشترین کالاهای مصرفی در سطح بازار خارجی بوده که باعث ضربه زدن به پیکره اقتصادی کشور شده و از این رو برخورد لازم می‌دانیم با متخلفین و وارد کنندگان کالای قاچاق از سوی گمرک برخورد لازم صورت گیرد.

دانش‌آموز ابراز داشت: به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق و فاقد استاندارد، اجرای طرح شبنم در سطح بازار به تصویب رسیده که امیدواریم این طرح با حمایت از تولید داخلی در سطح بازار کشور و به تبع آن در کهگیلویه و بویراحمد خروجی مناسبی داشته باشد.

وی اذعان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان مجری طرح شبنم بوده که در صورت مشاهده کالای فاقد برچسب طرح شبنم جمع‌آوری و با متخلفین مطابق با قانون برخورد می‌شود.

این مسئول کالاهای مشمول طرح شبنم را لوازم خانگی، کامپیوتر و لوازم آرایش و بهداشتی عنوان کرد و گفت: چند کالا و اقلام دیگر در اجرای این طرح اضافه شده که از بهمن ماه سال جاری کالاهای فاقد بارکد شبنم در سطح بازار جمع‌آوری می‌شود.

معاون فرماندار بویراحمد به عوارض ناشی از ورود برخی کالاهای وارد شده و قاچاق به بازار اشاره کرد و گفت: بسیاری از لوازم و کالاهای مصرفی از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی عوارض جبران‌ناپذیری را برای مصرف کنندگان به دنبال دارند.

دانش‌آموز ابراز داشت: مدیران دستگاه‌ها و نهادها باید آشنایی کامل نسبت به مصرف کالاهای وارداتی داشته باشند و فرهنگ استفاده از کالای داخلی و تمام ایرانی در سطح جامعه نهادینه شود تا تقاضای مردم برای کالای خارجی کمتر شود.

انتهای پیام/82011/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول