اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد خبر داد

یزد میزبان دهمین جشنواره عترت دانشجویان کشور

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد گفت: مرحله نهایی دهمین جشنواره عترت دانشجویان بسیجی سراسر کشور به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

یزد میزبان دهمین جشنواره عترت دانشجویان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی میرعلی، پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نهایی دهمین جشنواره عترت دانشجویان بسیجی با محوریت امام هادی(ع) به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این مسابقات از 17 تا 19 بهمن ماه با حضور 250 دانشجو در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

میرعلی ادامه داد: مسابقات این دوره در دو بخش مشترک و ویژه در بین خواهران و برادران برگزار می‌شود و در پایان از نفرات اول تا سوم در هر بخش تجلیل خواهد شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد بیان داشت: در بخش ویژه برادران مسابقات در زمینه مداحی و ذکر مصائب امام هادی (ع)، دعاخوانی و تواشیح با حضور هفت گروه برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش ویژه خواهران که شامل دکلمه خوانی و سخنوری است دانشجویان بسیجی به رقابت خواهند پرداخت.

میرعلی با اشاره به برگزاری بخش مشترک بین خواهران و برادران در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: این بخش شامل مسابقه کتبی از کتاب «مظلوم پیروز» و پژوهشی با محوریت زندگی امام هادی (ع) است.

وی با اشاره به حضور 250 دانشجوی بسیجی در این مسابقات تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها 100 نفر از خواهران و 150 نفر از برادران حضور دارند.

میرعلی با اشاره به امتیاز ویژه استان یزد در این مسابقات تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان استان یزد به دلیل میزبانی در هر بخش دو نفر است که در مجموع 23 نفر شرکت‌کننده از یزد حضور دارند.

وی یادآور شد: مرحله نخست این مسابقات در نیمه نخست آبان ‌ماه و مرحله استانی در نیمه دوم آبان ماه برگزار شد و اکنون نیز در مرحله کشوری استان یزد میزبان شده است.

انتهای پیام/90004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول