اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

4 شهر خراسان شمالی نورافشانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر خراسان شمالی گفت: چهار شهر این استان در شامگاه 21 بهمن به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی می‌شود.

4 شهر خراسان شمالی نورافشانی می‌شود

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اسفراین، شیروان، آشخانه و بجنورد چهار شهر این استان بوده که مراسم نورافشانی برگزار و با حضور مردم این مناسبت گرامی داشته خواهد شد.

وی افزود: نورافشانی این شهرها توسط کمیته نظامی و تدارکات دهه فجر استان برگزار می‌شود.

سالاری میادین استانداری، دفاع مقدس و شهربازی در بجنورد را از جمله مناطق پیش بینی شده برای اجرای مراسم نورافشانی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در طول دهه فجر انقلاب اسلامی افزون بر 30 هزار عنوان برنامه برگزار خواهد شد، بر حضور مردم در این برنامه‌ها تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید با محوریت مردم برگزار شود، یادآور شد: لازم است تا مردم مثل جشن‌های نیمه شعبان و سایر مناسبت‌ها ورود کرده و خودشان مراسم‌های دهه فجر را مدیریت کنند.

وی از دهه فجر به عنوان شیرین‌ترین خاطره ملت بعد از ورود اسلام به این سرزمین یاد کرد و گفت: ما قبل از اسلام حکومت جبار و ظالمی داشتیم و مردم ایران مردم عدالت محور و عاشق عدالت بودند، لذا دهه فجر به عنوان شیرین‌ترین رویداد کشور بوده که مردم طعم عدالت را پس از 2500 سال کشیدند.

سالاری تصریح کرد: به طور حتم این مناسبت در جمهوری اسلامی به خاطر ویژگی‌های خود اهمیت به‌سزایی دارد، یکی آنکه کشور ایران به عنوان کشور الگوی مسلمانان مطرح است، دوم آنکه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم از طریق جنگ اقتصادی اعم از: قیمت ارز، زمین، طلا، تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار آن، برنامه‌های برون مرزی از سوی دشمنان هم این بوده که این مطلب را القا کند که نظام اسلامی نمی‌تواند روی پای خود بایستد لذا حضور مردم در 22 بهمن نشان خواهد داد که مردم در پای انقلاب ایستاده‌اند و با این‌گونه توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها دشمنان نمی‌توانند مردم را از نظام جدا کنند.

مسئول ستاد دهه فجر خراسان شمالی اظهار کرد: قطعاً حضور مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از همه سال خواهد بود و حضور مردم بار دیگر خواست دشمنان را خنثی و آن را بی اثر خواهد کرد.

انتهای پیام/63001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول