اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد

راه‌اندازی مرکز کانون زبان در شهرک گلستان شیراز

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از راه‌اندازی یک مرکز کانون زبان ایران در شهرک گلستان شیراز خبر داد.

راه‌اندازی مرکز کانون زبان در شهرک گلستان شیراز

مجتبی حق‌پرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: دو شعبه شهرک گلستان و بلوار مدرس کانون زبان ایران به منظور افزایش دسترسی مردم در چند ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی در مورد استخدام‌های پرتعداد چند ماه یک‌بار مدرس در سایر مراکز استانی کانون و علت عدم جذب مدرس در چند سال اخیر در کانون زبان شیراز بیان کرد: مراکز کانون زبان که زیرمجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند شش ماه یک‌بار اقدام به جذب مدرس می‌کنند.

حق‌پرست اضافه کرد: کانون زبان شیراز تنها مرکزی در کشور است که مدرس جدید نیاز ندارد به دلیل اینکه کانون زبان ایران در ابتدا در شیراز تاسیس و بعد از شیراز در تهران راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، این قدمت باعث شده است که کانون زبان شیراز از لحظ کمیت و کیفیت پیشتاز کشور باشد.

حق‌پرست تصریح کرد: کانون زبان شیراز در حال حاضر آنقدر مدرس بسیار دارد که برای تامین کلاس مدرس‌های موجود نیز با مشکل مواجه شده و نیاز به جذب مدرس جدید منتفی است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: اکنون 38 هزار نفر زبان‌آموز در 25 مرکز کانون زبان ایران در استان فارس تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: کانون زبان ایران در شیراز از نظر تنوع رشته‌های آموزشی در کشور کم‌نظیر است به نحوی که زبان‌های انگلیسی، فرانسه، روسی، آلمانی، عربی و اسپانیایی در مراکز آن در شیراز آموزش داده می‌شود.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: کانون زبان ایران در شیراز بعد از استان تهران بیشترین تعداد زبان‌آموز را دارد و استان‌های بعد از شیراز با اختلاف 16 تا 20 هزار نفر رتبه‌های بعد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی همچنین گفت: تلاش کرده‌ایم با ایجاد تنوع و تعدد در مراکز آموزشی، زمینه آموزش لازم برای تمام خانواده‌ها را فراهم کنیم.

حق‌پرست ابراز داشت: تا دو سال پیش تنها یک مرکز آموزشی زبان کودکان در فارس وجود داشت و در حال حاضر هفت مرکز آموزش زبان کودکان در این استان فعالیت دارند که سه مرکز آن در شیراز است.

وی اضافه کرد: از زمانی که مسئولیت کانون زبان را بر عهده گرفته‌ام سعی کرده‌ام مراکز سطح شیراز در مناطق مختلف متعدد باشد تا ایاب و ذهاب کودکان و نوجوانان برای آموزش زبان انگلیسی کاهش یابد.

حق‌پرست افزود: با همین رویکرد در شهرستان‌های استان فارس و مناطق محروم نیز مراکز آموزش زبان راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 17 مرکز کانون زبان ایران در شیراز مشغول به فعالیت است که نقاط مختلفی مانند شهرک والفجر، صدرا، بلوار مدرس، عادل آباد، ستارخان، ساحلی و ... را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ 2448/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول