اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز دهه فجر/

مسابقه کورس استقامت اسب سواری در گلپایگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مسابقات کورس استقامت اسب سواری در گلپایگان برگزار شد.

مسابقه کورس استقامت اسب سواری در گلپایگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، مرتضی سلیمی در حاشیه برگزاری مسابقات کورس استقامت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات کورس استقامت با هدف اشاعه ورزش سوارکاری در شهرستان گلپایگان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های خوبی در رشته سوارکاری و کورس در شهرستان وجود دارد، افزود: تاکنون 300 اسب‌دار و 500 رأس اسب در شهرستان گلپایگان شناسایی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان ادامه داد: 10 تا 15 درصد سوارکاران آماتور و نیمه حرفه‌ای هستند که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این افراد برای آموزش ساماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک مسابقات کورس بهاره و پاییزه در گلپایگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان قطعه زمینی برای مسابقات سوارکاری در نظر گرفته شده است و به زودی مسابقات کورس بهاره و پاییزه و زیبایی در گلپایگان برگزار می‌شود.

در ادامه رئیس هیئت سوارکاری گلپایگان به خبرنگار فارس بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و به همت هیئت سوارکاری و اداره ورزش و جوانان گلپایگان، مسابقه اسب سواری کورس استقامت در گلپایگان برگزار شده است. 

علیرضا کاظمی اظهار کرد: مسابقات کورس استقامت به طول 13 کیلومتر از پارک جنگلی تا قلعه جمال بین 10 نفر از سوارکاران گلپایگانی امروز برگزار شده است.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به ترتیب محمد جواد ابراهیمی با اسب صفا نفر اول ، سینا ترمه با اسب دلاور نفر دوم و امیر مسعود مهدوی با اسب تندباد موفق شدند به رتبه‌های اول تا سوم دست پیدا کنند.

در پایان به نفرات برگزیده لوح تقدیر و کاپ ورزشی و هدایای ارزنده‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/63014/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول