اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر

فیلم‌های جشنواره عمار در خوزستان اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر استانی جشنواره فیلم عمار در خوزستان از اکران فیلم‌های جشنواره عمار همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد.

فیلم‌های جشنواره عمار در خوزستان اکران می‌شود

عبدالرضا رستمی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فیلم‌های جشنواره عمار در خوزستان اکران می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری جشنواره در 50 نقطه از استان خوزستان فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار اکران شده است.

دبیر استانی جشنواره فیلم عمار در خوزستان ادامه داد: از سوی جشنواره، 57 اثر برگزیده برای اکران در شهرهای خوزستان ارسال شد که حدود 25 اثر در اهواز به نمایش درآمد.

فرزند شهید قدرت‌الله رستمی‌فر در خصوص اکران فیلم‌ها در شهرهای دیگر نیز گفت: این فیلم‌ها در شهرهای آبادان، اندیمشک، اهواز، ایذه، بهبهان، خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، دزفول، شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان اکران شده است.

اشتیاق مردم برای دیدن فیلم‌ها

دبیر استانی جشنواره فیلم عمار در خوزستان به برگزاری اختتامیه جشنواره در روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه اشاره کرد و افزود: با توجه به این‌که اختتامیه جشنواره در تهران و اهواز انجام شد، ولی اکران در خوزستان همچنان ادامه دارد و مردم مشتاقانه به دیدن فیلم‌ها می‌آیند.

رستمی‌فر با اشاره به استقبال پرشور مردم از فیلم‌های جشنواره گفت: استقبال مردم ولایتمدار خوزستان خیلی فراتر از پیش‌بینی‌ها بود به‌طوری‌که در برآورد اولیه، 30 نقطه برای اکران فیلم‌ها پیش‌بینی شده بود اما تاکنون به 50 نقطه افزایش یافته است، ولی با گذشت بیش از یک‌ماه از پایان جشنواره باز هم درخواست‌هایی برای اکران فیلم داریم.

شناسایی استعدادهای درخشان

وی هدف از برگزاری جشنواره عمار را شناسایی استعدادهای درخشان در شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: در سومین جشنواره دو تله فیلم از شهرستان ایذه شرکت کردند که امیدواریم در سال‌های آینده هنرمندان بیشتری از خوزستان آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

دبیر استانی جشنواره فیلم عمار در خوزستان افزود: نباید دوربین‌های فیلمبرداری در جاهای خاصی بچرخد و شهرهای کوچک به فراموشی سپرده شود چراکه ما استعدادهای زیادی در شهرستان‌ها داریم که باید شکوفا شوند.

برنامه‌ریزی برای اکران فیلم‌ها

دبیر استانی جشنواره فیلم عمار در خوزستان با تبریک فرارسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تقاضاهای زیادی از دانشگاه‌های استان خوزستان، مدارس، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و حوزه‌های علمیه برای اکران عمومی فیلم‌ها همزمان با دهه فجر به دبیرخانه ارسال شده که در حال برنامه‌ریزی برای تحقق این امر هستیم.

درخواست‌ها ارسال شود

وی افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دانشگاه‌های آزاد و حوزه علمیه آیت‌الله خامنه‌ای اهواز از جمله مکان‌هایی هستند که آمادگی خود را برای اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار اعلام کرده‌اند.

رستمی‌فر گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آمادگی خود را برای اکران عمومی فیلم‌ها به این دبیرخانه اعلام کنند تا هماهنگی‌های لازم انجام شود. 

انتهای‌پیام/2329/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول