اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نعیم‌آبادی:

روستاهای جاسک نیازمند توجه بیشتر است/ فعالیت‌های قرارگاه خاتم ستودنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه، روستاهای شهرستان جاسک نیازمند توجه بیشتر است، گفت: دستاوردها و فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا در این منطقه ستودنی است.

روستاهای جاسک نیازمند توجه بیشتر است/ فعالیت‌های قرارگاه خاتم ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه در سه دهه اخیر با استقرار حکومت اسلامی در ایران پیشرفت‌های متعددی در عرصه‌های مختلف حاصل شده است، اظهار داشت: روز نوزدهم بهمن‌ماه سال 57 که همزمان با بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل است، کمر رژیم پهلوی را برای همیشه شکست و این روز از روزهای منحصربه‌فرد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی به استقبال مردم از امام خمینی در روز 12 بهمن سال 57 اشاره کرد و افزود: تاریخ ایران تاکنون این چنین جمیعتی را در استقبال از یک فرد در یک جا ندیده است.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: مردم ایران با عزمی جدی همواره در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشش کرده و می‌کنند.

وی از «ولایت فقیه» به عنوان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: وحدت و تحکیم آن، کماکان مهم‌ترین نیاز انقلاب است که مورد تاکید بنیان‌گذار انقلاب نیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه گفت: علی‌رغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته کماکان شاهد نارسایی‌هایی در روستاها و برخی از شهرها هستیم که رفع مشکلات نیازمند توجه ویژه دولتمردان است.

وی در ادامه به سفر اخیر خود به شرق هرمزگان طی هفته وحدت اشاره کرد و افزود: آبادانی‌ها در منطقه شرق هرمزگان و غرب سیستان و بلوچستان (اشاره به هم‌مرزی دو استان) باید طوری باشد که در این حوزه امور امنیتی نیز از ایجاد امکانات نهایت تأثیر را بپذیرد.

به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در شرق این استان، برخی از روستاهای با جمعیت بالای 20 خانوار مدرسه، برق و آب ندارند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری، با بیان اینکه فعالیت‌ها و تلاش‌های قرارگاه سازندگی خانم الانبیا در شرق هرمزگان و در حوزه احداث حوضچه‌ها برای پهلوگیری شناورهای صیادی قابل توجه و تقدیر است، اضافه کرد: علی‌رغم وجود این حوضچه‌ها به مردم منطقه مجوز صید واگذار نمی‌شود.

نعیم‌آبادی یادآور شد: این در حالی است که کشتی‌های بزرگ صیادی در منطقه و در نزدیکی سواحل جاسک و شرق هرمزگان به صیادی مشغولند و این درست نیست که مردم محلی از این نعمت خدادادی محروم شوند.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول