اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی خبر داد

633 پروژه هدیه فجر سی‌وچهارم به خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از افتتاح 633 پروژه در طول ایام دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

633 پروژه هدیه فجر سی‌وچهارم به خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی ظهر امروز در بازدید از برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در بیرجند با بیان اینکه امسال جشن‌های دهه مبارک فجر در خراسان جنوبی با شکوه خاصی از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: ستادهای مردمی در همه شهرها و روستاها شکل گرفته و به تبیین و فرهنگ‌سازی مردمی بودن انقلاب اسلامی و جشن‌های دهه فجر مشغول است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل امروز جهانی شده و الگوی بسیاری از انقلاب‌های دنیا است، افزود: آنچه سبب دوام انقلاب اسلامی بعد از گذشته 34 سال شده است مردمی و اسلامی بودن آن است.

انقلاب اسلامی در سایه وحدت، ظلم‌ستیزی را به بشریت آموخت

رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از دهه فجر به عنوان بزرگترین تحول تاریخ اسلام یاد کرد و گفت: نورافشانی مساجد و حسینیه‌ها که در شکل‌گیری انقلاب نقش اساسی داشتند امسال با برنامه خاصی در استان دنبال می‌شود.

سلم‌آبادی با تاکید بر آذین‌بندی مساجد روستاها در این ایام اظهار کرد: برگزاری سخنرانی و تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توسط مبلغان و روحانیان اعزامی نیز دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در سایه وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ بفرستد و ظلم‌ستیزی را به بشریت بیاموزد.

درمیان بیشترین پروژه را در دهه فجر دارد

رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و خاطره‌نویسی انقلاب نیز در استان پیش‌بینی شده است.

سلم‌آبادی از افتتاح 633 پروژه در طول ایام دهه مبارک فجر در این استان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها 925 هزار و 916 میلیون ریال اعتبار صرف شده است که 285 هزار و 967 میلیون ریال آن از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی بیشترین تعداد پروژه را در شهرستان مرزی درمیان خواند و افزود: امسال به مناسبت هفته وحدت نیز برنامه‌های ویژه و محوری با موضوع وحدت شیعه و سنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

اشتغال‌زایی 1000 نفری طرح‌های دهه فجر

رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی همان وعده نوید‌بخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی در مقابل مستکبران نمایان شده است، گفت: صدها روحانی نیز به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب به مراکز بخش‌ها اعزام شده‌اند.

سلم‌آبادی از برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجر خبر داد و افزود: در این ایام نشست‌های تخصصی با موضوع مساجد و مهدویت، مساجد و ولایت فقیه، نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مساجد در بیداری اسلامی نیز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین با افتتاح طرح‌های دهه فجر امسال در خراسان جنوبی بیش از یک‌هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/2248/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول