اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 10 روز کاری

وسایط نقلیه توقیفی در زنجان ترخیص می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از ترخیص وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی خبر داد.

وسایط نقلیه توقیفی در زنجان ترخیص می‌شوند

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و آغاز جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد، این فرماندهی در نظر دارد وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی که دارای جرائم کیفری نبوده و فقط بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند را ترخیص کنند.

وی افزود: به همین مناسبت همه وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی از 12 بهمن ماه به مدت 10 روز کاری ترخیص خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: لذا صاحبان وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت‌ها با به همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند خودرو و موتورسیکلت به ستاد ترخیص واقع در محل راهنمائی و رانندگی استان و شهرستان‌های تابعه مراجعه و نسبت به ترخیص وسایط نقلیه خود اقدام کنند.

وی در پایان گفت: این تسهیلات شامل وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت‌هایی که بر اساس پرونده‌های قضایی توقیف شده و منع قانونی برای ترخیص دارند نخواهد شد.

انتهای پیام/2308/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول