اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چرام:

کامل‌ترین نوع دموکراسی مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت چرام گفت: کامل‌ترین و جامع‌ترین نوع دموکراسی که اکنون در جهان وجود دارد مدل ایران اسلامی با عنوان مردم‌سالاری دینی است.

کامل‌ترین نوع دموکراسی مردم‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام ،حجت‌الاسلام محمدهادی عرفانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چرام با اشاره به اولین مبدأ تاریخی از زمان هابیل و قابیل یکی را نماد حق و دیگری را نماد باطل ذکر کرد و داستان حضرت نوح، ابراهیم و نمرود و حضرت موسی (ع) را نمونه‌ای دیگر از تقابل حق و باطل عنوان کرد.

وی با اشاره به بهمن 57 زمان ورود امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را نماد حق و رژیم شاهنشاهی را نماد باطل دانست و با بیان اینکه آیات خداوند در قرآن خود به‌ خود تفسیر شده است، گفت: آیاتی که بر پیامبر اکرم (ص) نازل می‌شد از قبل مشخص شده بود و خداوند، قرآن کریم، پیامبر و ائمه اطهار آینده نگری داشته و گذشته را می‌دانند.

این مسئول به تقابل رژیم‌گرایی و اسلام‌گرایی اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد و همه دیدگاه‌ها را در آن گنجاند.

عرفانی با بیان اینکه حضرت امام و مقام معظم رهبری نمی‌خواهند از کلمات بیگانه استفاده شود، تأکید کرد: مردم سالاری عین دموکراسی بوده و دموکراسی در جمهوری اسلامی متبلور است.

وی با بیان اینکه خود باید کلمات را درست کنیم، خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب واژه‌های آزادی بیان، آزادی مطبوعات، آزادی انتخابات و دولت وحدت ملی رواج یافت.

این مسئول با اشاره به افرادی که با کلمات بازی کرده و دم از قانون می‌زنند، تصریح کرد: قرآن هم به این موضوع اشاره کرده و تاکید کرده برخی از افراد کلمات را در جای خود به کار نمی‌برند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت چرام تصریح کرد: در مقطعی عده‌ای دم از اسلام می‌زدند و در زمانی عده‌ای پیدا شدند که صراط‌های مستقیم ساختگی بیان می‌کردند.

وی صراط مستقیم را تنها راه خداوند دانست و یادآور شد: همه دین‌ها دارای یک هدف بودند اما خلاصه شده در دین اسلام هستند و باید از دین اسلام پیروی کرد.

انتهای پیام/82002/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول