اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پورمحمدی:

22 بهمن تابلوی احساسات پاک ملت است/مسئولان با مردم صادق باشند

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی کل کشور با اشاره به روز 22 بهمن، این روز را روزی سرنوشت‌ساز خواند و تصریح کرد: امید همه ما به این روز است، زیرا 22 بهمن تابلوی احساسات پاک ملت است.

22 بهمن تابلوی احساسات پاک ملت است/مسئولان با مردم صادق باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنگ اقتصادی علیه کشور اظهار داشت: مردم ما همه سختی‌ها و فشارها و مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند و همواره هم این را گفتند ولی آنچه که از ما مسئولان می‌خواهند این است که با آن‌ها راستگو و شفاف باشیم و مثل خود آن‌ها زندگی کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: مردم از ما می‌خواهند که اگر قولی را می‌دهیم آن را عملی کنیم نه اینکه مرتب حرف‌ها و قول‌های خود را عوض کنیم و به آن‌ها عمل هم نکنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه در این شرایط کشور لازم است که اولویت‌ها را تشخیص دهیم و بعد از آن همه توان و منابع مالی را برای آن هزینه کنیم، گفت:‌ مردم از ما نمی‌پذیرند در حالی که دشمنان ما اجازه دسترسی به منابع مالی ما در خارج از کشور را نمی‌دهند و مانع‌تراشی می‌کنند ما در درون کشور بی‌مبالات منابع مالی را هدر دهیم زیرا این کار دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: سختی‌ها تمام‌شدنی نیستند، زیرا خداوند انسان‌ها را با سختی می‌آزماید.

راه برون رفت از مشکلات کنونی پیش گرفتن راه عدالت و تقوا است

رئیس بازرسی کل کشور راه برون رفت کشور از این مشکلات را عمل بر اساس تقوا خواند و ادامه داد: اگر در این مملکت قاضی بر اساس عدل و حق رأی صادر کند و مدیر هم بر اساس قانون مدیریت کند، آحاد شهروندان نیز بر اساس تقوا و قانون عمل می‌کنند و آن وقت است که هیچ چیز جلودار حرکت به جلوی این ملت و این نظام مردمی نیست.

وی تأکید کرد: اگر به دنبال سپر محکم حاکمیتی هستیم، باید به دنبال عدالت در همه سطوح جامعه برویم.

پورمحمدی با بیان اینکه حقیقتا آنگونه که امام فرمودند انقلاب ایران انفجار یک نور بود که خوبی‌ها و بدی‌ها را نشان داد، اضافه کرد: آن روزها کسی فکرش را هم نمی‌کرد که قدرت حکومت ایران که تا دندان مسلح بود و از حمایت ابرقدرت‌ها برخوردار بود با قدرت مردم سقوط کند و امروز در عرصه‌های بین‌المللی حرف برای گفتن داشته باشد.

این مقام قضایی در کشور تصریح کرد: ضعیف عمل کردن مسئولان یعنی یک گام به جلو به نفع دشمن در جنگ نرم، زیرا دشمن مترصد این است که ما کجاها خطا می‌کنیم تا از آن برای سرکوب ما بهره برد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان ظرفیت‌های بزرگ کشور خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در این مملکت می‌توان انجام داد، فقط باید صبوری کرد تا بر مشکلات فائق آییم و در این راه نیز از نظرات کارشناسان و صاحبان امر بهره بریم.

ملت در روز سرنوشت‌ساز 22 بهمن حرف خود را به دنیا می‌زند

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش انتخابات خرداد 92 را نقطه‌ای برای همبستگی آحاد ملت دانست و گفت: در انتخابات است که مردم حرف خود را با وحدت و همدلی می‌زنند که لازم است مردم با نهایت دقت چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها بهترین‌ها را برای اداره کشور بفرستند.

پورمحمدی با اشاره به روز 22 بهمن، این روز را روزی سرنوشت‌ساز خواند و تصریح کرد: امید همه ما به این روز است، زیرا 22 بهمن تابلوی احساسات پاک ملت است.

این مقام قضایی در کشور عنوان کرد:‌ دشمن ما را در این روز زیر نظر گرفته است و می‌داند که این روز تاریخ گذشته نیست، بلکه راه امروز و فردای ملت ایران است.

وی گفت: ‌ملت ایران در این روز همه حرف‌ها و شعارهای خود را می‌گوید که امید است با استعانت از روح امام و شهدا شاهد حضوری پرشکوه در انتخابات و روز 22 بهمن از سوی مردم باشیم.

انتهای پیام/82005/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول