اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره سوگواره عکس کودک در قاب عاشورا:

عکاسان برتر جشنواره سوگواره عکس قاب عاشورا مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره سوگواره عکس کودک در قاب عاشورا گفت: عکاسان برتر جشنواره سوگواره عکس کودک در قاب عاشورا طی مراسمی معرفی شدند.

عکاسان برتر جشنواره سوگواره عکس قاب عاشورا مشخص شدند

مجید نیکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به ارسال 500 قطعه عکس به جشنواره سوگواره عکس کودک در قاب عاشورا اظهار کرد: این تعداد عکس از سوی 80 نفر از عکاسان سطح این شهرستان به دبیرخانه این جشنواره فرهنگی هنری ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه کار داوری آثار راه‌یافته به این جشنواره عکس توسط هیئت داوران مرکب از اساتید و عکاسان با تجربه برگزار شد، گفت: بر همین اساس سیامک ایمان‌پور، داریوش اورانس‌بخت و غفاری هیئت داوران جشنواره سوگواره عکس کودک در قاب عاشورا را تشکیل می‌دادند.

دبیر جشنواره سوگواره عکس کودک در قاب عاشورا تصریح کرد: بر اساس رای هیئت داوران امید شکری نفر اول، رامین بهادری نفر دوم و پیمان حمیدی‌پور به عنوان نفر سوم این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

به گفته وی، سحر مبارکی نیز جایزه ویژه هیئت داوران سوگواری عکس کودک در قاب عاشورا را به خود اختصاص داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس کودک در قاب عاشورا با شرکت 80 هنرمند و شهروند بجنوردی برگزار شد، تصریح کرد: این آثار مورد استقبال شهروندان در این ایام قرار گرفت.

دبیر اجرایی جشنواره‌های معاونت فرهنگی و هنری شهرداری بجنورد همچنین برگزاری مسابقه روزنامه‌دیواری، شهر و شهروند ویژه دانش آموزان را از برنامه‌های این مجموعه اعلام کرد.

نیکدل تصریح کرد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان این شهر برای تهیه روزنامه دیواری در حوزه مباحث شهری و فرهنگ شهری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارسال آثار قابل توجه به این جشنواره  گفت: این آثار در حوزه ترافیک، فضای سبز، امکانات شهری و ... بوده است.

نیکدل تصریح کرد: معاونت فرهنگی و هنری شهرداری بجنورد از پدیدآورندگان آثار برتر روزنامه‌دیواری در یوم‌الله دهه فجر امسال با جوایز نفیسی تقدیر به عمل می‌آید.

وی اظهار کرد: همچنین تمام آثار روزنامه‌دیواری افراد شرکت‌کننده در این جشنواره در قالب نمایشگاهی به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره‌های معاونت فرهنگی و هنری شهرداری بجنورد هدف از برگزاری این جشنواره را فرهنگ‌سازی و مشارکت دانش‌آموزان در حوزه شهری عنوان کرد.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

 انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول