اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

ساماندهی مجموعه وانت‌بارهای شهری در دستور کار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: به دنبال ساماندهی مجموعه وانت‌بارهای شهری در شهرستان همدان هستیم.

ساماندهی مجموعه وانت‌بارهای شهری در دستور کار است

حسن قهرمانی‌مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در زمینه کانتینرها و وانت‌بارهایی که گاهی در سطح شهر سد معبر می‌کنند، با بیان اینکه در بحث مدیریت شهری به نوعی شهرداری متولی است، اظهار داشت: اگر وانت‌بار، دست‌فروش یا هر وسیله دیگری در سطح شهر سد معبر کند، مأموران شهرداری و راهور (برای خودروها) موظف به برخورد هستند که این مهم همواره انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از جهات مختلفی به دنبال ساماندهی شهری و ترافیکی هستیم، ادامه داد: در همین راستا نیز از طرفی به دنبال قانونمند شدن وانت‌بارها در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه وانت‌بارها در حال حاضر با مشکل مواجه هستند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر اتحادیه وانت‌بارها، صنف وانت‌بارها، تعاونی وانت‌بارها و حمل و نقل شهرداری همگی مدعی بحث نظارت بر وانت‌بارها هستند که بحث حمل و نقل درون‌شهری نیز با آنهاست.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی وضعیت وانت‌بارها، ابراز داشت: در این راستا امیدوار هستیم، بتوانیم در مرحله نخست مدیریت‌ها را در این زمینه تعریف کنیم و سپس ساماندهی مجموعه وانت‌بارهای شهری را محقق کنیم.

قهرمانی‌مطلق در پایان سخنانش در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت اجرای طرح شبنم در شهرستان همدان با بیان اینکه این طرح باید با شدت و قوت بیشتری دنبال شود، عنوان کرد: در حال حاضر این طرح در حال انجام است.

انتهای پیام/89004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول