اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

شکرگزاری از نعمت انقلاب در خدمت بی‌منت متجلی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شکرگزاری واقعی از نعمت انقلاب اسلامی در سایه خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم متجلی شده و نمود پیدا می‌کند.

شکرگزاری از نعمت انقلاب در خدمت بی‌منت متجلی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در دیدار اعضای ستاد دهه فجر با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: در گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ملت ایران مصمم هستند تا بیش از هر دوره دیگر با استقامت و تبعیت از ولایت، دشمن را ناکام بگذارند که در این بین به نظر می‌رسد، دشمنان امروز در نقطه یأس و ناامیدی کامل به سر می‌برند.

وی، تلاش بی‌منت مسئولان را در سایه رهنمودهای ولایت فقیه یکی از مزیت‌های جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته برشمرد و ادامه داد: خدمتی که بی‌منت باشد، خدمت همراه با فخر و شرف است و در آن هیچ‌گونه اغراض و آرمان انحرافی نهفته نیست.

نظرپور با بیان اینکه ستاد دهه فجر استان از دو ماه پیش برنامه‌ریزی‌های خود را در قالب 19 کمیته انجام داده است، خاطرنشان کرد: بیش از 3 هزار برنامه در دهه فجر در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود که محوریت آنها قدردانی از نعمت بزرگ انقلاب و دستاوردهای عظیمی است که این ملت، امروز به آن فخر می‌کنند.

این مسئول، ضرورت انتقال این ارزش‌ها و مبانی را ضروری اعلام و تصریح کرد: عید 22 بهمن، عید تجدید بیعت و میثاق با امام و شهدا است که با عزت و سرفرازی سعی می‌کنند، میراث‌دار چنین امانت سنگین و ارزشمند باشند.

وی اضافه کرد: در این ایام از یادواره شهدا گرفته تا جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی و فرهنگی متعدد، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح صدها پروژه عمرانی، جلسات و نشست‌های بصیرت‌افزایی در دانشگاه‌ها و مدارس برگزار می‌شود تا بتوانیم این ایام مبارک را قدر دانسته و در انتقال دستاوردهای عظیم موفق و شایسته عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یکی دیگر از رمز و رموز سرافرازی این ملت را تکیه بر فرهنگ عاشورایی و کربلایی اعلام کرد و بیان داشت: ما باید شاکر نعمت‌های الهی باشیم که امروز این ملت به رغم فشارها و تهدیدهای مختلف استکبار توانسته است، روی پای خود بایستد و مجالی برای دشمن ندهد که قصد توطئه‌گری و فتنه‌گری حقیقی داشته است.

نظرپور در پایان ابراز داشت: در آغازین روز دهه فجر و در تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در دفتر نماینده ولی فقیه حاضر شدیم تا به همراه کارگزاران نظام اسلامی اعلام کنیم که همچنان به عهد با شهدا و امام شهدا که حضور در صحنه، خدمت‌رسانی بی‌منت و پشتیبانی از این نظام است در سرفصل برنامه‌های ما قرار دارد.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول