اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهدشت:

شعر و ادبیات در انقلاب نقش بسیار مهمی داشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهدشت گفت: شعر و ادبیات در انقلاب نقش بسیار مهمی داشته است.

شعر و ادبیات در انقلاب نقش بسیار مهمی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حجت‌ الاسلام ابراهیم طهماسبی عصر امروز در نخستین جشنواره ادبی دانشگاه‎های شهرستان کوهدشت ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به نقش شعر و ادبیات در زمانه ما اشاره کرد و گفت: خداوند خود با نهایت هنر قرآن را به ما هدیه داده است.

وی ادامه داد: شعر و ادبیات در انقلاب نقش بسیار مهمی داشته است، از شعارهای مردمی در تظاهرات‎ها گرفته تا اشعار و سروده‎های که در دوران دفاع مقدس سروده می‎شد.

امام جمعه کوهدشت خاطر نشان کرد: قرآن نماد فصاحت و بلاغت است و تمام افراد ادبی باید از قرآن الهام بگیرند.

در ادامه این جلسه فرماندار کوهدشت ضمن تبریک دهه فجر و سال روز ورود امام به ایران عزیز گفت: نقش دانشجویان بسیار مهم و مکمل نقش روحانیت بوده و هست.

غلامرضا حمزه‌پور افزود: شعرای بسیار بزرگی را در طول تاریخ داشته‎ایم که همواره موجب پرورش افکار انقلابی بوده‎اند و ما در زمان انقلاب شاعران توانایی داشتیم که انقلاب را یاری کردند و خیلی از مردم به واسطه همین شعرها و متن‎های ادبی، جذب شخصیت بزرگ امام شدند.

وی در ادامه اذعان داشت: ما هم در شهرستان استعدادهای خوب و رتبه‎های استانی و کشوری را داریم که از خداوند منان خواستارم شرایط را بیشتر فراهم کند تا ما هم در جهت رشد و شکوفایی شهرستان گام برداریم.

نخستین جشنواره ادبی دانشگاه‎های شهرستان کوهدشت عصر امروز در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت و با حضور دانشگاه‎های کوهدشت، غلامرضا حمزه‎پور، فرماندار کوهدشت، حجت‌ الاسلام طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، مدیران ادارات و نهادهای کوهدشت برگزار شد.

در ادامه این جلسه، تعدادی از شاعران شهرستان کوهدشت به قرائت شعر پرداختند.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول