اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد/2

مقاومت‌های امروزی شرایط جهان را تغییر داده است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: مقاومت‌های امروزی ملت‌ها شرایط جهان را تغییر داده است.

مقاومت‌های امروزی شرایط جهان را تغییر داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح مرحله تکمیلی طرح بنزین سازی شرکت پالایش نفت آبادان که در باشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: سرعت پیشرفت کار در بخش‌های مختلف کشور بسیار خوب است و این مهم با تعامل مضاعف مردم و مسئولان کشور محقق شده است.

وی افزود: وقتی مقطع زمانی امروز را با گذشته مقایسه می‌کنیم متوجه روند پیشرفت بسیار مطلوب در کارها و امور اجرایی می‌شویم.

*آبادان سرشار از ظرفیت و استعداد است

رئیس جمهور با بیان اینکه آبادان سرشار از ظرفیت و استعداد است، تصریح کرد: دوران جنگ تحمیلی به آبادان سفر کرده و شرایط مردم این مرز و دیار را از نزدیک شاهد بودم.

وی اضافه کرد: مردم آبادان در هشت سال دوران جنگ تحمیلی در منطقه حضور داشته و از خاک کشورشان دفاع کردند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه نفس حضور مردم در دوران جنگ بسیار ارزشمند بوده است، گفت: آثار همان مقاومت‌ها بود که امروز به راحتی در این کشور زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مقاومت در راه خدا می‌تواند سرنوشت همه جامعه بشریت را دگرگون کند، ادامه داد: مقاومت‌های امروزی شرایط جامعه جهانی را تغییر داده است.

*بر هم زدن مناسبت‌های ضد انسانی در جهان به سرعت دنبال می‌شود

رئیس جمهور با بیان اینکه همه ملت‌ها امروز بیدارند، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی که پیروز شد گرایش دینداری جهانی را به ارمغان آورد و به دنبال آن کلیساها، اماکن زیارتی زرتشتی‌ها و حتی بتکده‌ها نیز مملو از معنویت شد.

وی با بیان اینکه به واسطه انقلاب اسلامی‌مان بود که احساس انقلابی در همه ملت‌ها ایجاد شد، گفت: امروز موج دوم در جهان به راه افتاده و نیاز به حاکمیت عدالت و بر هم زدن مناسبت‌های ضد انسانی در جهان به سرعت دنبال می‌شود.

*امروز تمام طاغوت‌ها زیرسوال رفته‌اند، حتی آن‌هایی که خوش آب و رنگ‌اند

احمدی‌نژاد همچنین عنوان کرد: امروز تمام طاغوت‌ها زیرسوال رفته‌اند، حتی آن‌هایی که خوش آب و رنگ‌اند و این حرکت حاصل مقاومت‌های مخلصانه مردم کشورمان است.

وی در پایان با درود فرستادن بر شهدا برای مردم خوزستان و آبادان پیروزی و سربلندی آرزو کرد.

انتهای پیام/ 72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول