اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

پیروی از ولایت و رهبری از ملزومات دین است

خبرگزاری فارس: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران پیروی از ولایت و رهبری را از ملزومات دین برشمرد و افزود: وجود جامعه اسلامی و ولایت رهبری از نعمت‌های خداوند برای مردم ایران است.

پیروی از ولایت و رهبری از ملزومات دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در همایش ائمه جماعات و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شکر نعمت را از ملزومات دین دانست و اظهار کرد: هر قدر شاکر نعمت‌های الهی باشیم خداوند از نعمت‌هایش بیشتر نصیب ما می‌کند و هرچه نسبت به آنها کفر ورزیم از نعمت‌ها کاسته می‌شود.

وی پیروی از ولایت و رهبری را از ملزومات دین برشمرد و افزود: وجود جامعه اسلامی و ولایت رهبری از نعمت‌های خداوند برای مردم ایران است که ما باید علاوه بر پیروی از این دو اصل، شاکر این نعمت‌ها باشیم تا خداوند این نعمت‌ها را از ما نگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به وحدت مساجد و بسیج اشاره کرد و افزود: برای استحکام بیشتر انقلاب و دست یافتن سریعتر به اهداف، مسجد و بسیج که دارای راه و اهداف یکسانی هستند باید با حفظ اتحاد به جلو حرکت کنند.

وی با بیان بخشی از وظایف ائمه جماعات اظهار داشت: یکی از وظایف ائمه جماعات یاری‌رسانی به بسیج و هدایت و رهبری بسیجیان در مسائل اعتقادی و مذهبی است.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول