اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

شرط تحقق آرمان‌های انقلاب در استقامت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه نباید رکود داشت، گفت: در برابر هجمه دشمنان اسلام و انقلاب باید استقامت کرد، چراکه شرط تحقق آرمان‌های انقلاب، استقامت و تلاش است.

شرط تحقق آرمان‌های انقلاب در استقامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه در روز ورود امام خمینی(ره) به وطن، ضمن تبریک این ایام و یاد و خاطر شهدای انقلاب و امام راحل با استناد بر آیه 112 سوره مبارکه هود، اظهار داشت: مهم‌ترین کار برای کسی که راهی را انتخاب و حرکت در آن را آغاز می‌کند، استقامت و ایستادگی بر راه منتخب است.

وی با اشاره به اینکه نباید رکود داشته باشیم و یا به وضعیت کنونی راضی باشیم، ادامه داد: در برابر انواع هجمه دشمنان اسلام و انقلاب باید صبر و استقامت کرد، چراکه شرط  پیروزی و تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب، استقامت، استمرار و تداوم بخشیدن به تلاش و همت است.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به روند انقلاب‌های دو سال اخیر در کشورهایی نظیر مصر و یمن خاطرنشان کرد: نبود هدف مشخص، عدم پایداری در راه هدف و نداشتن رهبری متصل به حق، سبب به ثمر نرسیدن انقلاب‌های اخیر در کشورهای منطقه است.

وی تصریح کرد: خداوند بزرگ بر ملت ما عنایت کرد و یک رهبر دینی و خدایی با افکار و اندیشه متعالی را برای گسترش دین اسلام مشخص و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنیان نهاد.

ارزنده اضافه کرد: امام(ره) ایستادگی در راه هدف و در انجام وظیفه، همه را موظف دانستند، همان‌گونه که این مهم بر تمام جهان ثابت شد و ملت با لبیک به رهبر خود، هشت سال در برابر ابرقدرت‌های جهان مقاومت کردند و دشمنان را شکست دادند.

وی با بیان سخن امام با این مضمون که انقلاب کردن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است، افزود: ما با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) راه را با سلامت و موفقیت طی کرده‌ایم؛ امروز هم باید مراقب باشیم که از مسیر اصلی اسلام و انقلاب دور نشویم، چراکه دشمن با وارد آوردن هجمه سنگینی از طریق تحریم‌ها و تهدیدها وارد شده است.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه کنار کشیدن و دست بر داشتن از اهداف و آرمان‌ها نظیر انرژی هسته‌ای خواسته دشمن است، اذعان کرد: هدف دشمن تخریب رهبری است، چراکه در همه بحران‌ها ایشان با فرامین هوشمندانه و تدابیر خردمندانه و به‌ هنگام نقشه، دشمن را در همه عرصه‌ها بر هم می‌ریزد.

وی با بیان اینکه تهدیدها و تحریم‌ها در پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تأثیری ندارد، بلکه آن را مقاوم و مقتدرتر می‌کند، عنوان کرد: نوع نگاه دشمن نشان از زنده بودن انقلاب و گسترش عمیق ریشه اسلام محمدی(ص) در سراسر جهان است، پس با دسیسه‌های مختلف می‌خواهد مانع از تداوم مسیر آن شود.

ارزنده در پایان ابراز کرد: هر جلوتر می‌رویم، بحران‌ها حساس‌تر و بیشتر می‌شود؛ این‌ شرایط همانند همه برهه‌های انقلاب یک آزمایش الهی است، پس باید هوشیارانه و با دقت عمل کنیم تا در درگاه خداوند و رهبری روسفید و سربلند باشیم.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول