اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر:

نخستین سالن ورزش کشتی در شهر کوشک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر گفت: با افتتاح نخستین سالن ورزش کشتی شهر کوشک مشکل ورزشکاران کشتی شهرهای کوشک، اصغرآباد، خمینی شهر و کهرسنگ نجف‌آباد مرتفع می‌شود.

نخستین سالن ورزش کشتی در شهر کوشک افتتاح شد

جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی شهر اظهارکرد: تاکنون به دلیل عدم وجود فضای مناسب برای تمرین و یا مسابقات، ورزشکاران شهرهای کوشک آن‌ها مجبور به حضور در شهرهای مجاور بودند.

وی افزود: با پیگیری نماینده مردم، همکاری، شهرداری و شورا شهر کوشک، سپاه ناحیه خمینی شهر با راه‌اندازی این سالن مشکل ورزشکاران کشتی در شهر کوشک و شهرهای مجاور حل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر افزود: در حال حاضر بیش 50 از ورزشکاران بومی به صورت حرفه‌ای و تعدادی زیادی به صورت غیر حرفه‌ای در شهر کوشک به این ورزش مشغولند.

وی اضافه کرد: در گذشته قهرمانان و ورزشکاران کشتی شهر کوشک به دلیل کمبود امکانات در تیم‌های شهرهای مجاور در مسابقات شرکت می‌کردند.

به گزارش فارس، هم‌زمان با آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب نخستین سالن ورزشی کشتی خمینی شهر با حضور نماینده مردم، مسئولان شهرستان نخستین سالن ورزش شهر کوشک در محل پایگاه بسیج شهید چمران افتتاح شد.

انتهای پیام/2301/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول