اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران:

3 کشتی‌گیر مازندرانی در روسیه روی تشک می‌روند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از رقابت سه کشتی‌گیر مازندرانی در تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد در روسیه خبر داد.

3 کشتی‌گیر مازندرانی در روسیه روی تشک می‌روند

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این تورنمنت بین‌المللی که روزهای ششم تا هشتم بهمن در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می‌شود، 9 کشتی‌گیر از کشورمان روی تشک می‌روند.

وی گفت: آرش دنگسرکی در 60 کیلوگرم، محمد یوسفی در 66 کیلوگرم و حامد طالبی زرین‌کمر در 96 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران افزود: روز جمعه ششم بهمن وزن‌کشی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این تورنمنت است که باید در دور نخست حریفان خود را بشناسند.

این مسئول بیان داشت: سه کشتی‌گیر مازندرانی در تورنمنت روسیه آمادگی خوبی دارند و شانس زیادی در کسب مدال دارند.

قادری از حضور شش کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی فرنگی جوانان کشورمان خبر داد و تصریح کرد: سینا رجبی، حسین خواجه‌وند، مرصاد مرغزاری، عبدالله ابراهیم‌زاده، امیرحسین خانپور و بابک رزم‌پوش به عنوان شش کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران متذکر شد: کشتی‌گیران فرنگی کار جوان کشورمان که برای شرکت در مسابقات برون‌مرزی آماده می‌شوند در اردوی آمادگی تهران حضور دارند.

وی در پایان اذعان داشت: در این اردو هاشم میرزاده از مربیان سازنده مازندران در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان حضور دارد.

انتهای پیام/86005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول