اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال الوند همدان:

برای رسیدن به لیگ برتر باید تمام تیم‌ها را شکست دهیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال الوند همدان گفت: تفاوتی بین تیم‌های پایین و صدر جدول در لیگ دسته اول وجود ندارد ما اگر می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم باید تمام تیم‌ها را شکست دهیم.

برای رسیدن به لیگ برتر باید تمام تیم‌ها را شکست دهیم

رامین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: هفته گذشته آنفولانزای شدیدی گرفته بودم و نتوانستم برای بازی با نفت مسجد سلیمان الوند را همراهی کنم ولی با تلاش پزشکان در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارم.

وی با تأکید بر اینکه به بازی این هفته برابر شهرداری اراک می‌رسد، گفت: شهرداری از تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که در هر فصل در جایگاه خوبی قرار می‌گیرد اما در این فصل دچار مشکلات حاشیه‌ای شد و نتوانست نتایج خوب سال‌های گذشته خود را تکرار کند هر چند ما نباید به هیچ وجه این تیم را دست کم بگیریم.

مدافع تیم فوتبال الوند همدان درباره شرایط تیم الوند بیان کرد: بازیکنان شکست هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان را فراموش کرده‌اند و با انگیزه و روحیه بالا تمرینات خود را در طول هفته انجام داده‌اند.

خسروی ابراز داشت: ما تقریباً روزی سه نوبت در هوای باد و باران همدان تمرین داشته‌ایم و برای بازی با شهرداری اراک کاملاً آماده هستیم و قطعاً برای شکست این تیم به میدان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به اینکه تا چه اندازه احتمال می‌دهید که الوند به لیگ برتر صعود کند؟ به خبرنگار ورزش فارس همدان گفت: نمی‌شود با قطعیت صحبت کرد، فوتبال قابلیت پیش‌بینی را ندارد ولی مطمئن باشید ما از روز اول تنها به لیگ برتری شدن الوند فکر می‌کردیم و تمام تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت این تیم صعود الوند به لیگ برتر است.

مدافع تیم فوتبال الوند با اشاره به تفاوت نداشتن تیم‌های صدر با پایین جدول در لیگ دسته اول اظهار کرد: نتیجه هیچ بازی از قبل قابل پیش‌بینی نیست و تیمی را نمی‌توان از پیش برنده دانست و همین موضوع کار همه تیم‌ها را سخت کرده است.

وی افزود: تیم الوند چون در رده دوم جدول قرار دارد همه تیم‌ها در مقابل ما با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند که این کمی کار بازیکنان تیم ما را سخت کرده است.

خسروی درباره بازی‌های باقیمانده الوند در لیگ دسته اول گفت: ما 9 بازی بسیار سخت و سنگین را پیش روی خود داریم و در تمام این بازی‌ها محکوم به برد هستیم، خوشبختانه از این 9 بازی باقیمانده لیگ دسته اول پنج بازی ما در همدان است که باید تمام این پنج بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم‌های دوم لیگ دسته اول هم شانسی برای صعود به لیگ برتر دارند یا خیر؟ گفت: بنده شانس کمی را برای این تیم‌ها قائل هستم به این علت که فاصله تیم لیگ برتری و لیگ دسته اولی بسیار فاحش است به طور مثال اگر داماش گیلان، ذوب آهن اصفهان یا هر کدام از تیم‌های لیگ برتری در پایان لیگ برتر در رتبه 14 جدول این لیگ بایستند آیا شانسی برای صعود تیم دوم لیگ دسته اول باقی خواهد ماند؟!

مدافع تیم فوتبال الوند تأکید کرد: این اصلاً عادلانه نیست تیمی که در لیگ برتر همه بازی‌هایش را باخته به مصاف تیمی در لیگ دسته اول برود که اکثر بازی‌های خود را برنده شده است.

 وی با دعوت از هواداران برای بازی فردا بیان کرد: اگر هواداران برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند قطعاً سه امتیاز شیرین را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

 تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته هجدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) روز پنجشنبه  12 بهمن ماه ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم فوتبال شهرداری اراک پذیرایی می‌کند تا به این هفته الوند با انجام 17 بازی و کسب 31 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام/89018/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول