اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران:

استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در ابعاد مختلف نهادینه می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران براستمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در ابعاد مختلف به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان‌های شرق استان تهران تأکید کرد.

استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در ابعاد مختلف نهادینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، طرح گسترده ارتقای امنیت اجتماعی با هدف ایجاد آرامش و برخورد با بزهکاران در مرکز شهرستان ورامین و ناهنجاری‌های اجتماعی در مراکز بزرگ خرید با حضور چندین تیم عملیاتی برگزار شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران هنگام بازدید از نحوی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مرکز شهرستان ورامین بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در ابعاد مختلف به ‌منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان‌های شرق استان تهران تأکید کرد.

جمال نیکجو در تشریح اهداف این طرح اظهار داشت: با هدف رضایت‌مندی شهروندان و برخورد با مخلان بی‌نظمی در جامعه، طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در ابعاد مختلف نهادینه می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر تقویت امر به معروف و نهی از منکر گفت: با تدوین برنامه زمان‌بندی شده، طرح امنیت اجتماعی در همه محلات آلوده در شهرستان‌های شرق استان تهران با اقتدار اجرا می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از فرماندهان و پرسنل شرکت کننده در این طرح بیان داشت: حسن اخلاق در برخورد با بزهکاران و موارد امر به معروف و نهی از منکر از اولویت دستورات سلسله مراتب فرماندهی است.

جانشین جمال نیکجو با تشکر از همکاری‌های شهروندان افزود: مردم عزیز هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول