اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

ذخیره‌سازی مواد پروتئینی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تأمین موادپروتئینی مورد نیاز مردم این استان در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

ذخیره‌سازی مواد پروتئینی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا جیلان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های انجام گرفته، تمهیدات لازم برای تأمین مواد پروتئینی استان در ایام تعطیلات عید نوروز به عمل آمده است.

وی ادامه داد: در تعطیلات عید نوروز هر سال میزان تقاضا برای مصرف بسیاری از مواد مورد نیاز مردم به خصوص گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ افزایش می‌یابد، این در حالی است که در راستای سیاست‌های تنظیم بازار مواد پروتئینی مردم در ایام عید نوروز، بیش از سال گذشته تأمین و ذخیره شده است.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس، این سازمان مواد پروتئینی به خصوص مرغ و گوشت قرمز را در شرکت پشتیبانی دام خریداری و ذخیره‌سازی کرده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه از تأمین و ذخیره‌سازی سایر کالاهای ضروری مردم خبر داد و تصریح کرد: کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی تهیه شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

جیلان افزود: هیچ زمانی به این اندازه کالا و مواد پروتئینی ذخیره‌سازی نشده بود و کالاهای اساسی در سردخانه‌ها، انبارها و سیلوها انبار شده است.

وی، تأمین کالاهای اساسی مردم را از اولویت‌های این سازمان برشمرد و عنوان کرد: در همین راستا با کم‌فروشان و محتکران طبق قانون و به شدت برخورد می‌شود.

جیلان بیان کرد: در صورت مشاهده تخلف، مردم می‌توانند با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.

* ذخیره 1200 تن میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه از ذخیره 1200 تن میوه نوروزی در این استان خبر داد و گفت: خرید و ذخیره‌سازی میوه همچنان ادامه دارد.

وی ابراز داشت: این مقدار میوه، نیاز مردم این استان را در ایام نوروز تا 15 فروردین سال 92 را تأمین می‌کند.

جیلان از آغاز توزیع میوه‌های نوروزی در این استان همزمان با 25 اسفند خبر داد و گفت: برهمین اساس مردم استان می‌توانند از این تاریخ میوه مورد نیاز خانوار خود را برای ایام عید نوروز تأمین کنند.

وی همچنین از برگزاری هفت نمایشگاه عرضه مستقیم کالای نوروزی در این استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان یک نمایشگاه، اقلام مورد نیاز مردم را در آستانه عید نوروز عرضه می‌کند.

جیلان در پایان یادآور شد: مردم استان می‎توانند انواع مواد غذایی، خشکبار و آجیل، شیرینی و شکلات، میوه، مواد پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش مورد نیاز خود را در این نمایشگاه‌ها تأمین کنند.

انتهای پیام/68004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول