اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انتشارات سوره مهر و نیستان

«کتاب آهنگران، نوحه‌ها و خاطرات» منتشر شد

خبرگزاری فارس: «کتاب آهنگران، نوحه‌ها و خاطرات» به همت دو نشر سوره مهر و نیستان در هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه می‌شود.

«کتاب آهنگران، نوحه‌ها و خاطرات» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم، دو ناشر مطرح سوره مهر و نیستان در قالب غرفه‌ای مشترک در این نمایشگاه شرکت کرده و بیش از 300 عنوان کتاب را عرضه کرده‌اند.

در غرفه این دو ناشر می‌توان مجموعه‌ای از رمان‌های مشهور با موضوع دفاع مقدس را یافت؛ رمان‌هایی چون دا، مهمان صخره‌ها، نسیم سبز خاطره‌ها، لشکر خوبان، پایی که جا ماند، حکایت زمستان و نورالدین پسر ایران از جمله آن‌ها هستند.

یکی از کتاب‌هایی که در این غرفه به چشم می‌خورد و با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه‌رو شده «کتاب آهنگران» شامل خاطرات و نوحه‌هایی از حاج صادق آهنگران مداح معروف اهل بیت(ع) و از پیشکسوتان حاضر در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس است؛ خوانندگان در این کتاب مجموعه‌ای از تصاویر دوران‌های مختلف زندگی وی را مشاهده می‌کنند.

نامیرا عنوان کتاب دیگری است که توسط این دو ناشر در هشتمین نمایشگاه کتاب قم عرضه شده و شامل وقایع تاریخ صدر اسلام یعنی سرگذشت مردان نخیله است.

رهبر معظم انقلاب درباره این کتاب فرموده‌اند: «اگر فتنه اخیر را می‌خواهید بشناسید این کتاب را بخوانید».

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول