اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم تشریح کرد

سیمای قم در افق 1404

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم با اشاره به چشم‌انداز قم در سال 1404 گفت: بر اساس این چشم‌انداز، قم شهری اسلامی، تاریخی، سیاحتی، ارائه‌دهنده الگوی اسلامی ایرانی، پیشرفته، آرام، پاک، امن و مناسب برای پویندگان معارف الهی است.

سیمای قم در افق 1404

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسن صبوری پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از سند راهبردی مدیریت شهری قم که در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی اسلامی برگزار شد با اشاره به آغاز تدوین این سند از سال گذشته اظهار کرد: پس از تصویب این سند در شورای اسلامی شهر قم در اختیار معاونت‌ها، شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های وابسته قرار گرفت و اکنون همه این بخش‌ها ملزم به اجرای آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: اصول ارزش‌ها، تبیین رسالت و تدوین چشم‌انداز برای شهر قم در این سند در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم عنوان داشت: برای چشم‌انداز سند راهبردی دو افق 20 ساله و چهار افق پنج ساله در نظر گرفته شده و 21 اولویت راهبردی در دستور کار قرار گرفته تا با این اولویت‌های راهبردی گام مؤثری در ارائه خدمت به همشهریان برداریم.

وی با اشاره به چشم‌انداز شهر قم در سال 1404 بر اساس این سند گفت: بر اساس این چشم‌انداز، قم شهری اسلامی، تاریخی، سیاحتی، ارائه‌دهنده الگوی اسلامی ایرانی، پیشرفته، آرام، پاک، امن و مناسب برای مشتاقان و پویندگان معارف الهی است.

صبوری عنوان داشت: شهرداری قم بر اساس سند راهبردی مدیریت شهری نهادی خادم، پاسخگو، پویا، مشارکت‌جو، دانش‌بنیان، بهره‌مند از سرمایه‌های متخصص و متعهد، دارای منابع درآمدی پایدار و الگوی مدیریت شهری مبتنی بر تعالیم اسلامی است.

وی یادآور شد: سند راهبردی شهری مقدمه‌ای بر تفکر استراتژیک و راهبردی در مجموعه شهری بوده تا خدمت مطلوب به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) صورت گیرد.

انتهای پیام/78003/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول