اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر خبر داد

بازدید سالانه 700 هزار نفر از غار علیصدر همدان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر از افزایش 10 درصدی بازدید از بزرگ‌ترین غار آبی جهان خبر داد و گفت: سالانه 700 هزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی از این غار بازدید می‌کنند.

بازدید سالانه 700 هزار نفر از غار علیصدر همدان

حسن اسلامیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از همدان با اشاره به افزایش بازدید از غار علیصدر در جشنواره زمستانی اظهار کرد: در ایام جشنواره زمستانی سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی و همچنین قهرمانان المپیکی و خانواده هایشان از غار علیصدر بازدید کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از این افراد برای نخستین بار از این غار شگفت‌انگیز بازدید ‌کردند، بسیار مورد استقبال واقع شد و همه آنها تصمیم برای بازدید مجدد می‌گرفتند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر یادآور شد: امیدواریم که پس از بازدید سفرا با ارتباطاتی که با رایزنان اقتصادی و فرهنگی خود دارند، مهمانان بیشتری را دعوت کرده تا از غار بازدید کنند.

وی با بیان اینکه غار علیصدر از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است، افزود: با معرفی ظرفیت‌های غار برای همه مردم، آمادگی و تمایل آنها در بازدید موجب همکاری ما هم می‌شود.

اسلامیان بیان داشت: سالانه 700 هزار نفر بازدیدکننده داخلی و خارجی از غار شگفت‌انگیز علیصدر بازدید می‌کنند که این آمار هر سال 10 درصد رشد نسبت به سال قبل دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغات بزرگترین غار آبی جهان از شیوه‌های مختلفی برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه شیوه‌های تبلیغات غار از بحث بین‌المللی برخوردار است، این شرکت در نمایشگاه‌های خارجی حضور یافته و تصاویر غار در سایت اینترنتی بسیار فعال به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در پایان اضافه کرد: حضور در نمایشگاه داخلی و کافی‌شاپ با حدود 160 نوع محصول فرهنگی برای معرفی غار از دیگر اقدامات است که در بازار به صورت رایگان یا فروشی به مسافران عرضه می‌شود.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول