اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته سوم فوتبال کشور

شهرداری قوچان میزبان شهرداری اسلامشهر است

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم شهرداری قوچان دیدار آسانی را در برابر شهرداری اسلامشهر پیش رو دارد.

شهرداری قوچان میزبان شهرداری اسلامشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته هفتم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور که آخرین هفته دور مقدماتی نیز محسوب می‌شود روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه تیم‌های شهرداری قوچان و شهرداری اسلامشهر در ورزشگاه آزادی قوچان به مصاف هم می‌روند.

این دیدار از ساعت 14 و به میزبانی قوچانی‌ها برگزار می‌شود و با توجه به اینکه دیدار پایانی دو تیم در دور مقدماتی این مسابقات است پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب تماشاگران این شهر همراه شود.

این دیدار برای تیم شهرداری قوچان از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌تواند با کسب یک پیروزی پر گل در این دیدار خانگی در هفته آخر وضعیت مناسبی برای او به وجود آورد.

این تیم باید منتظر لغزش پیروزی شیروان و آرمان‌رضا مشهد و همچنین پارس فوتبال چالوس باشد تا به عنوان یکی از دو تیم صعودکننده به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور که زیرگروه لیگ دسته دوم است راه پیدا کند.

شهرداری قوچان هم‌اکنون با 22 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آرمان‌رضا مشهد در مکان چهارم جدول قرار دارد و با توجه به اینکه آرمان‌رضا در آخرین دیدار خود دیدار سختی در برابر صدرنشین گروه یعنی پیروزی شیروان دارد می‌تواند با کسب نتیجه مناسب در این دیدار به رده دوم جدول صعود کند.

لازم به ذکر است این تیم هفته گذشته 2 امتیاز حساس را از دست داد.

شهرداری اسلامشهر نیز در هفته گذشته با 9 گل مغلوب پیروزی شیروان شد و هم‌اکنون در رده آخر جدول قرار دارد و سقوطش به دسته پایین‌تر مسجل شده است.

این دیدار آخرین مسابقه دو تیم در دور مقدماتی فصل 91 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/70001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول