اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانش‌آموزان کردستانی

زنگ انقلاب در سنندج نواخته شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان، دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستانی زنگ انقلاب در سنندج به صدا درآمد.

زنگ انقلاب در سنندج نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان پیش از ظهر امروز در این مراسم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی سنندج برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هدف از برگزاری گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان را تجدید میثاق با دستاوردهای انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا دانست.

خسرو ساکی افزود: این مراسم و برنامه‌ها زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا بار دیگر ایثارگری‌ و تلاش‌های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی را مرور کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه نباید راه اصلی را که همان راه شهدا است گم کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش برای داشتن ایرانی سربلند و رو به پیشرفت وظیفه تک تک ما مردم به ویژه دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: تبیین آرمان‌ها و تلاش‌های امام خمینی(ره) و تلاشی که برای پیروزی انقلاب اسلامی داشتند از جمله اهداف برگزاری مراسمات و برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر است.

ساکی یادآور شد: باید با صیانت از انقلاب اسلامی و ماندگار کردن راه شهدا به دشمنان بفهمانیم که انقلاب اسلامی ایران برای همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند و همیشه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اتحاد مردم و نقش رهبری انقلاب اسلامی دو شاخص بی‌بدیل است که در پیروزی هر انقلابی وجود داشته است.

وی گفت: ما به عنوان وارثان خون شهدا باید در استمرار پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش داشته باشیم و در این زمینه کوتاهی نکنیم.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی برگزار شد و زنگ انقلاب نیز پس از قرائت شعر انقلاب توسط دانش‌آموزان حاضر در مراسم با حضور مسئولان استان کردستان نواخته شد.

انتهای پیام/79007/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول