اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال:

3 بازیکن مصدوم مقابل تیم فوتبال اهواز داریم / بهروان گزینه خوبی برای اعضای مجمع بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال گفت: با سه بازیکن مصدوم مقابل حریف در اهواز حاضر می‌شویم.

3 بازیکن مصدوم مقابل تیم فوتبال اهواز داریم / بهروان گزینه خوبی برای اعضای مجمع بود

سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال در آستانه بازی تیمش مقابل شرکت ملی حفاری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: برای پیروزی و کسب حداقل امتیاز به اهواز می‌رویم تا فاصله امتیازها را با تیم‌های انتهای جدولی بیشتر کنیم.

نادر دست‌نشان ادامه داد: در بازی مقابل شرکت ملی حفاری اهواز، حسین کیانی، هادی ریاحی و مجتبی قهاری به علت مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال تصریح کرد: روحیه و انگیزه بازیکنان خوب است ولی مسائل مالی مهم‌ترین مشکل بازیکنان و کادر فنی است.

دست‌نشان تصریح کرد: مدیریت باشگاه قول داده که هر چه سریع‌تر مشکلات مالی باشگاه را برطرف کند اما تاکنون این مشکلات محقق نشده است.

وی درباره انتخاب مجدد غلامرضا بهروان به عنوان رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: اعضای مجمع بهترین گزینه را انتخاب کردند.

سرمربی تیم سایپای شمال با تبریک برای بهروان افزود: انتظار داریم که بهروان نسبت به گذشته برای تقویت و مشکلات باشگاه‌ها وقت بگذارد و نگاه ویژه‌ای به فوتبال استان داشته باشد.

دست‌نشان همچنین درباره ترک مجمع توسط معاون ورزش و جوانان استان اظهار داشت: حرکت معاون و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان مازندران به هیچ عنوان مناسب نبود و برای احترام، اعضای مجمع باید تا آخر مجمع حضور می‌داشتند.

وی اظهار داشت: وقتی دستگاه ورزش و جوانان استان چنین به اعضای مجمع توهین می‌کنند چه انتظاری از ورزشکاران می‌توان در اخلاق‌مداری داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال تصریح کرد: مربیان و بازیکنان فوتبال امید دارند که هر چه سریع‌تر مشکلات به‌وجود آمده بین هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان با تعامل طرفین برطرف شود.

دست‌نشان با اشاره به حضور بازیکنان و مربیان زیاد در لیگ فوتبال کشور از مازندران اظهار داشت: برای رشد و توسعه فوتبال مازندران همه دوستداران به ورزش باید دست همبستگی و اتحاد به هم دهند.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول