اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)

کودکان ساروی 3500 قطعه نقاشی کشیدند

خبرگزاری فارس: در یکی از محلات محروم شهر، کودکان ساروی همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)، 3 هزار و 500 قطعه نقاشی کشیدند.

کودکان ساروی 3500 قطعه نقاشی کشیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسینیه صاحب‌الزمان امامزاده عباس ساری، مملو از جمعیت برای برگزاری میلاد حضرت محمد (ص) بود.

در هوای بارانی و تقریباً سرد، تعداد زیادی از مردم محله امامزاده‌ عباس در این حسینیه جمع شده بودند، تعدادی از مردم در قسمت درونی حسینیه جای گرفتند و به علت کمبود جا، تعداد زیادی از مردم هم در حیاط حسینیه مستقر شدند.

نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع آزاد هم در صحن حسینیه دائر بود.

عضو هیئت امنای حسینیه صاحب‌الزمان امامزاده عباس ساری واقع در بلوار امام‌ رضا (ع) درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت:‌ جامعه نیاز به شادی دارد و چه بهتر که این شادی همزمان با اعیاد مذهبی همراه باشد و مردم در محیطی سالم این برنامه‌ها را برگزار کنند.

سبحان بخشی با اشاره به این‌که 3 هزار و 500 نقاشی از کودکان این منطقه به دست ما رسیده است، ادامه داد:‌ برای همه کودکان جایزه در نظر گرفتیم.

وی عنوان کرد:‌ بلوار امام رضا (ع) بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد و با وجود این‌که مزار مطهر امامزاده عباس را هم در میان داشته و جایگاه کشوری هم دارد اما مورد توجه قرار نگرفته و از مناطق محروم شهر محسوب می‌شود.

بخشی با اشاره به این‌که در این قسمت از شهر، پل تجن هم واقع است، گفت:‌ در این بخش از شهر، پارک محله نداریم و پل قائم که در کنار پل تجن است، تبدیل به محلی برای توقف مسافران شده و جز بار ترافیکی، چیزی برای مردم منطقه ندارد.

وی با بیان این‌که مردم منطقه قبلاً از مجموعه فرهنگی هلال‌احمر استان که در این منطقه واقع شده استفاده می‌کردند، یادآور شد: اما این مجموعه هم‌اکنون در اختیار دولتی‌ها قرار گرفته و چیزی نصیب مردم منطقه نمی‌شود.

عضو هیئت امنای حسینیه صاحب‌الزمان امامزاده عباس ساری با اشاره به این‌که جوی‌های آب هم در این منطقه از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند، اظهار داشت: ‌اگر چه امامز‌اده عباس در سطح کشور دارای جایگاه است اما هنوز جاده مواصلاتی مناسبی ندارد.

انتهای ‌پیام/86007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول