اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی با کار عملی بیگانه‌اند/ نباید دست دانشجو هنگام کار بلرزد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نظر آموزش‌های تئوری دانشگاه‌های این استان عملکرد مثبتی دارند، گفت: اما در کار عملی به قدری ضعیف عمل کرده‌ایم که دست آنها به هنگام کار می‌لرزد.

دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی با کار عملی بیگانه‌اند/ نباید دست دانشجو هنگام کار بلرزد

سردار یونس امیری در حاشیه نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در یاسوج مبنی بر اینکه اکنون شما بیش از هر مدیر و مسئولی در این استان از فرهنگ کار و تولید گلایه دارید، اظهار کرد: این گلایه‌ها به هیچ وجه به معنای انتقاد و خرده گرفتن بر کسی نیست بلکه دلیل آن وجود مشکل اشتغال در استان است.

این فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه و در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا شما عرصه اقتصادی و بیان مشکلات آن را بر موضوعات فرهنگی و جنگ نرم ترجیح می‌دهید، گفت: هر دو به یک اندازه برای ما مهم به نظر می‌رسند و صحبت از کار و تولید و بازنگری در فرهنگ کار به هیچ وجه به معنای نادیده گرفتن موضوعات فرهنگی و غفلت از آن‌ها نیست.

امیری به فعالیت‌های سازنده سپاه فتح در زمینه موضوعات فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: جنگ نرم نیازی به فریاد آنچنانی ندارد و این یک موضوع بصیرتی است که باید با صبر و حوصله و با تدارک برنامه‌های سازنده آن را دنبال کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه افزود: حلقه صالحین ما 600 حلقه بوده و امروز حدود 4 هزار و 300 حلقه تشکیل داده‌ایم که محل اصلی مبارزه با جنگ نرم دشمن همین حلقه‌های صالحین است.

امیری ادامه داد: در زمینه اقتصادی دشمن بسیار تلاش می‌کند تا از این طریق مقاومت ملت را بشکند و به خواسته خود برسد که رهبری معظم انقلاب با بیانات خود هشدارهای لازم را داده‌اند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به 70 جلسه سخنرانی خود در نقاط مختلف این استان در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: به اندازه‌ای در این زمینه صحبت کرده‌ام که احساس می‌کنم تارهای صوتی‌ام آسیب دیده است و از این پس نیز در هر کجا که تریبونی در اختیار داشته باشم از بیان ضرورت توجه به کار و تولید غافل نخواهم شد.

امیری، کهگیلویه و بویراحمد را استانی جوان دانست و گفت: هیچ‌گاه نباید ما را با استان‌های برخوردار و با قدمت همچون فارس و اصفهان مقایسه کرد و انتظار و توقعی بیش از حد نباید از مردم و مسئولان داشت.

وی افزود: اما این موضوع نباید موجب شود که برخی ضعف‌های خود را بیان نکرده و از کم‌کاری‌ها غفلت کرده و آن‌ها را بیان نکنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای نمونه در زمینه کارآموزی، بسیاری از دانشجویان دانشگا‌ه‌ها و مراکز علمی در این استان به رغم آموزش‌های خوب تئوری با کار عملی بیگانه‌اند و بر همین اساس وقتی می‌خواهند دست به کاری بزنند دستشان می‌لرزد.

امیری بر این عقیده است که باید توانمندی‌های خود را بشناسیم و آن‌ها را از قوه به فعل درآوریم و بر همین اساس مراکز آموزش عالی بهترین مکان برای به فعل درآوردن آموزش‌های خوب علمی است.

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد کشاورزی این استان را تا حدود 80 درصد سنتی می‌داند و می‌گوید: در راه مکانیزه کردن کشاورزی استان به تلاش و همت بیشتری از سوی مسئولان جهادکشاورزی نیاز داریم و هنوز نتوانسته‌ایم اهداف خود را در این بخش با همه ظرفیت‌هایی که وجود دارد محقق کنیم.

انتهای پیام/2571/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول