اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی دزفول در گفت‌و‌گو با فارس:

آب به منازل مردم دزفول راه یافت / اصلی‌ترین مشکل انسداد فاضلاب است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی دزفول از ورود آب به منازل مردم در شهرستان دزفول به دلیل بارندگی خبر داد و گفت: در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات هستیم.

آب به منازل مردم دزفول راه یافت / اصلی‌ترین مشکل انسداد فاضلاب است

مرتضی همایون‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره بارندگی‌ها و مشکلات احتمالی در سطح شهر دزفول اظهار داشت: بارندگی در سطح شهر دزفول بسیار شدید بوده است و در برخی از مناطق شهری آب به منازل مردم نفوذ کرده است.

وی بدون اشاره به تعداد منازلی که دچار آبگرفتگی شده‌اند، افزود: در سطح شهرستان دزفول آمار دقیقی از تعداد منازل آبگرفتگی وجود ندارد ولی گروه‌های امدادی از صبح امروز در حال رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق مختلف شهری هستند.

همایون‌نسب با اشاره به اینکه گروه‌های امدادی آماده باش هستند، خاطرنشان کرد: حسب دستورات صادره از سوی ستاد بحران شهرستان دزفول همه گروه‌های امدادی در آتش‌نشانی شهرستان دزفول آماده باش کامل هستند.

*اصلی‌ترین مشکل انسداد فاضلاب است

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی دزفول اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکل در آبگرفتگی شهر دزفول انسداد لوله‌های تخلیه فاضلاب خانگی به شبکه فاضلاب شهری است که باعث بازگشت آب به منازل مردم شده است.

همایون‌نسب خاطرنشان کرد: حفاری‌ها برای احداث منازل جدید‌الاحداث شهرستان دزفول نیز از مشکلاتی بود که بخشی از مراجعات گروه‌های امدادی دزفول را به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: خودروهای امدادی شهرستان دزفول در تامین قطعه دچار مشکل شده‌اند و به این دلیل با برخی از ماشین‌آلات موجود در سطح این سازمان در حال امدادرسانی هستیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی دزفول افزود: در تلاش هستیم تا در روزهای آینده خودروهای سازمان آتش‌نشانی دزفول را تعمیر و با همه توان خودرویی به مردم خدمات رسانی کنیم.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول