اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه مشهد:

برگزاری جشنواره داستان‌های قرآنی در مشهد ضروری بود

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه مشهد گفت: برگزاری جشنواره داستان‌های قرآنی در مشهد ضروری بود.

برگزاری جشنواره داستان‌های قرآنی در مشهد ضروری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدصادق علمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران قرآن کریم را نور بصیرت، هدایت و رحمت الهی بر عالمیان دانست و اظهار داشت: جای جشنواره قرآنی آیات در مشهد الرضا(ع) که پشتوانه فرهنگی و قرآنی عظیمی دارد خالی بود که امیدوارم با پیگیری‌های مسئولان این مهم به میزبانی مشهد برگزار ‌شود.

وی برگزاری این جشنواره را در کلانشهر مذهبی جهان اقدامی مبارک خواند و افزود: با توجه به بررسی‌هایی که از آثار رسیده داشتم به نظرم برای این جشنواره که برای اولین بار در مشهد در حال برگزاری است، آثار قابل تقدیر و ارزشمند بود.

محمدصادق علمی تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان برگزار کننده در جهت تعمیق چنین کارهایی بیش از گذشته تلاش کنند.

استاد دانشگاه مشهد ادامه داد: شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر و کمک به تولید و انتشار گسترده‌تر این آثار ،برگزاری دوسالانه این جشنواره در مشهد، از برنامه‌هایی است که می‌تواند در پیشبرد اهداف و سیاست‌ها به مسئولان کمک شایانی کند.

این فعال قرآنی مشهد گفت: ضروری است داستان نویسان با بهره‌گیری از کارگاه‌های داستان‌نویسی و نیز استفاده از فضای مجازی در تقویت قلم خود تلاش کنند تا بتوانند با الهام از زیبایی‌های معنوی و ظاهری کلام وحی، همواره به آفرینش گوهرهای ناب کلام و هنرهای ظریف و زیبای قرآنی همت گمارند.

انتهای پیام/70009/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول