اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های قبل از شهرآورد گیلان

بازیکنان ملوان در آستانه شهرآورد گیلان شارژ مالی شدند

خبرگزاری فارس: بخشی از مطالبات بازیکنان ملوان در آستانه برگزاری شهرآورد فوتبال گیلان پرداخت شد.

بازیکنان ملوان در آستانه شهرآورد گیلان شارژ مالی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، با پیگیری‌های مدیر عامل ملوان بخشی از مطالبات بازیکنان ملوان در آستانه برگزاری دربی گیلان پرداخت شد تا آنها در این دیدار حساس شارژ مالی شوند و با روحیه بهتری به مصاف داماش بروند البته در این بین اعضای کادر فنی ملوان بی‌نصیب ماندند.

- آخرین جلسه تمرین ملوان پیش از رویارویی با داماش با حضور تعداد بی‌شماری از هواداران این تیم و نیز حضور مدیر عامل و سرپرست ملوان عصر روز گذشته برگزار شد.

-پیش از آ‌غاز تمرین ملوان، محمد احمدزاده سرمربی این تیم دقایقی با هواداران حاضر در محل تمرین به گفت‌وگو پرداخت و از آنها خواست تا در بازی عصر امروز تنها به تشویق ملوان بپردازند و با اجتناب از حواشی، فرهنگ و منش هواداران ملوان را به فوتبال ایران نشان دهند.

-مانند بازی با تراکتورسازی با نصب چندین بنر در سطح شهر انزلی و ارسال پیامک به هواداران از طرف باشگاه، هواداران ملوان به تشویق تیم خود و دوری از حاشیه‌سازی دعوت شدند.

- مازیار زارع که به دلیل مصدومیت مدتی به دور از میادین بوده، دومین جلسه تمرینی خود با ملوان را انجام داد و احتمال حضور او در شهرآورد گیلان وجود دارد.

-هادی تامینی نیز به دلیل محرومیت و علیرضا رمضانی، سید محمد حسینی و سیامک کوروشی به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند.

-طبق پیش‌بینی‌های انجام شده 10 درصد ظرفیت ورزشگاه تختی بندر انزلی به هواداران داماش اختصاص یافته است.

مدیر رسانه‌ای ملوان درباره جایگاه هواداران داماش به خبرنگار فارس اظهار کرد: از آنجا که با توجه به تعداد صندلی‌ها، گنجایش ورزشگاه تختی هفت هزار نفر است، تعداد 700 صندلی که 10درصد ظرفیت ورزشگاه است به تیم مهمان اختصاص می‌یابد.

ارسطو عزتیان افزود: البته اگر تعداد بیشتری از هواداران داماش به ورزشگاه بیایند هیچ مشکلی وجود ندارد و ما از آنها مهمان‌نوازی می‌کنیم.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول