اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدزاده:

تماشاگران برگ برنده ملوان مقابل استقلال هستند/دیدار با استقلال آغاز مسیر موفق ملوان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی دیدار مقابل استقلال را آغازی دوباره برای موفقیت ملوان دانست و گفت: تماشاگران برگ برنده ما هستند.

تماشاگران برگ برنده ملوان مقابل استقلال هستند/دیدار با استقلال آغاز مسیر موفق ملوان

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: اکنون بازیکنان ملوان از شرایط جسمانی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با استفاده از حمایت هواداران ملوان از امتیاز میزبانی خود در مقابل استقلال به خوبی استفاده کنیم و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: حمایت هواداران یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت ملوان است و ما نیز تلاش می‌کنیم تا در پایان هواداران را راضی به خانه‌هایشان بفرستیم.

سرمربی ملوان انزلی با اشاره به شناخت خود از تیم حریف اذعان کرد: استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که اکنون در صدر جدول حضور دارد و از کادر فنی توانمند و بازیکنان خوب و با تجربه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: استقلال از شرایط خوبی برخوردار است و برای گرفتن حداقل یک امتیاز به انزلی می‌آید.

احمدزاده درباره نتایج ملوان در دور برگشت لیگ برتر، خاطر نشان کرد: بازی با استقلال فرصت خوبی برای آغازی دوباره است و تلاش می‌کنیم مسیر موفقیت خود را از این هفته و دیدار با استقلال آغاز کنیم و امیدوارانه به استقبال آینده برویم.

وی با بیان اینکه تماشاگران برگ برنده ملوان مقابل استقلال هستند، یادآور شد: با توجه به شرایط و وضعیت دو تیم، تماشاگران بازی خوبی را شاهد خواهند بود.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و استقلال تهران ساعت 15:30 دقیقه روز شنبه 30 دی جاری در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول