اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

بانوان ملوان انزلی به مصاف جنوب بوشهر می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی در هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، مهمان تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر می‌شود.

بانوان ملوان انزلی به مصاف جنوب بوشهر می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته ششم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در روز جمعه 29 دی ماه جاری با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی از ساعت 10:30 دقیقه 29 دی جاری در ورزشگاه شهدای چغادی بوشهر به مصاف تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب بوشهر می‌رود.

بانوان ملوان بندر انزلی که در هفته گذشته با قبول شکست خانگی در برابر تیم فوتبال بانوان شهرداری بم جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها از دست دادند در این دیدار تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به‌کار می‌بندند تا ضمن جبران شکست هفته گذشته، همچنان یکی از مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

بانوان بوشهری نیز با استفاده از فاکتورهای میزبانی به دنبال کسب سه امتیاز خانگی این دیدار می‌شوند تا در صورت توقف احتمالی تیم فوتبال بانوان استقلال ایران شانس صعود به رده سوم جدول را داشته باشند.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی اکنون با 39 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد و تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی جنوب بوشهر نیز با 28 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بانوان استقلال در رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد.

دو تیم مذکور برای این دیدار بازیکن محرومی ندارند و تمام نفرات خود را برای این بازی در اختیار دارند.

به گزارش فارس، سرمربیگری تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی را مریم ایراندوست به‌عهده دارد.

انتهای پیام/84002/ح20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول