اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد:

ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی به اندازه کافی انجام شده است

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد از ذخیره‌سازی مناسب نهاده‌های دامی، گوشت گوساله و مرغ منجمد در این استان خبر داد.

ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی به اندازه کافی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صدرالله حسین‌پور عصر امروز در جمع اعضای ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌ها و مصوبات شرکت پشتیبانی امور دام به همه مرغداران و مباشرینی که مرغ گرم در سطح بازار این استان توزیع می‌کنند، نهاده‌های دامی تحویل می‌دهد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تحویل این نهاده‌های دامی که شامل ذرت و سویا است با هماهنگی سازمان صنعت و معدن و بر اساس معرفی‌نامه‌های این سازمان و طبق قیمت‌های مصوب شرکت انجام می‌شود. 

وی با اشاره به آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای توزیع نهاده‌های دامی تأکید کرد: ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی و گوشت گوساله  در کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی انجام شده و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

حسین‌پور ادامه داد: همچنین ذخیره‌سازی مرغ منجمد کارتنی و گوشت گوساله برای شب عید و سایر مناسبت‌ها  انجام شده و این اقلام غذایی به اندازه کافی ذخیره شدند. 

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کشتارگاه دام صنعتی یاسوج از زیرمجموعه‌های این شرکت است، گفت:‌ در 10 ماهه سال 91 تعداد 40 هزار رأس دام سبک و هزار رأس دام سنگین به صورت کارمزدی در این کشتارگاه به بازار عرضه شده است.

حسین‌پور تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام با آمادگی کامل در این عرصه حضور دارد و با تعداد هشت انبار ذخیره نهاده‌های دامی نیاز استان به این نهاده‌ها را تأمین می‌کند.

وی میزان ذخیره و موجودی انبارهای این شرکت را برای نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد کافی دانست و خاطرنشان کرد: میزان هزار و 700 تن سویا، هزار و 600 تن جو و 800 تن ذرت در این انبارها ذخیره است.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این استان هیچ کمبود نهاده‌ای نداریم.

انتهای پیام/82005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول