اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

دیدار رئیس قوه قضائیه با آیت‌الله نظری

خبرگزاری فارس: رئیس قوه قضائیه با آیت‌الله نظری یکی از علمای برجسته کشور در مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس قوه قضائیه با آیت‌الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری و رئیس قوه قضائیه بعد از ظهر امروز بعد از مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در ساری در بیت آیت‌الله علامه نظری حضور یافت و با معظم‌له دیدار صمیمی داشت.

در این دیدار آیت‌الله عبدالله نظری از امام راحل و مرحوم آیت‌الله العظمی استاد بزرگوارشان مرحوم آقامیرزاهاشم آملی طلب علو درجات کرد و برای آیت‌‌الله وحید خراسانی و رهبر معظم انقلاب و اخوان مکرمشان دعای خیر کرد.

آیت‌الله نظری در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی، تصریح کرد: امشب به‌ مناسبت میلاد پیامبر (ص) و امام صادق در مسجد جامع درباره حضور شما در مازندران تشکر خواهم کرد.

آیت‌الله نظری با بیان اینکه جلسات قرآنی موجب جذب و مایه حیات اسلام است گفت: معتقدم جلسات قرآنی سبب رواج اسلام می‌‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حکومت اسلامی در بحث قرآن خدمات شایان توجهی انجام شده است، خاطر نشان کرد: این یک نعمتی است که می‌توان حکومت‌های معارف قرآنی را آزادانه‌تر رواج دهند و باید شاکر نعمت حکومت اسلامی بود.

این عالم برجسته کشور با بیان اینکه در سایه لطف امام زمان (ع)، ساری مظاهر مذهبی مناسب و مطلوبی دارد، یادآور شد: مجالس، محافل و مساجد و امور دیگر مذهبی در این شهر رونق خاص و ویژه‌ای دارد.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه نیز گفت: زیارت حضرت عالی سبب خوشحالی بنده شده است و بار دیگر به‌طور مفصل خدمت شما خواهیم رسید.

انتهای پیام/2296/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول