ابراهیم رضازاده امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در این اداره تلاش میشود مرسولات و امانات مردم به طور روزانه توزیع شده در اختیار مردم قرار بگیرد به طوری که این امر تا اندازه زیادی موجب صرفهجویی در زمان و انرژی میشود.
وی با بیان اینکه اداره پست چالدران با شعار بالا بودن سطح کیفی خدمات، افزایش ترافیک و رضایت مشتری به ارائه خدمات میپردازد، افزود: در چالدران 21 نقطه تماس وجود دارد که 14 فقره صندوق پستی، 3 دفتر شهری و 3 دفتر روستایی در داخل شهر و اداره پست مرکزی چالدران وجود دارد.
رضازاده ادامه داد: نخستین و اصلیترین فعالیت اداره پست جابهجایی مرسولات، امانات، کالاهای اقشار مختلف جامعه است که تلاش میشود از راههای مختلف شامل پیشتاز، عادی، سفارشی، امانت، ویژه و ... اعم از داخلی و خارجی به دست مردم رسانده میشود.
رئیس اداره پست چالدران با اشاره به اینکه در 8 ماه سال جاری بیش از 900 مرسوله پستیافته دریافت و به صاحبان آنها تحویل داده شده است، افزود: سرویس پستیافته به سرویسی گفته میشود که همه مدارک و اسناد یافت شده و جمعآوری شده از صندوقهای پستی، در طول بازه زمانی معین طبقهبندی و به صاحبان آنها تحویل داده میشود.
وی با اشاره به اینکه ثبت اظهارنامه مالیاتی و صدور مفاصا حساب خودروها امسال توسط پست انجام میگیرد، اظهار داشت: بیش از 400 فقره ترافیک در ارتباط با ثبت اظهارنامه مالیاتی و صدور مفاصا حساب صورت پذیرفته است.
رضازاده خاطر نشان کرد: پرسنل و کارشناسان این مجموعه به طور مستمر در حال تلاش هستند که در حداقل زمان به درخواستهای ارباب رجوعها رسیدگی شود و رضایت جامعه هدف به شکل مطلوب جلب شود.
انتهای پیام/61002/و20/د1000