اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهار انقلاب صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 108 پروژه در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: در ایام دهه فجر 107 پروژه در شهرستان بهار افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه نیز آغاز می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 108 پروژه در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده پیش از ظهر امروز در ستاد دهه فجر شهرستان بهار اظهار داشت: حکومت شاهنشاهی که با برنامه‌ریزی انگلیس و حمایت مستقیم آمریکا روی کار آمده بود و به صورت ژاندارم منطقه حافظ منافع آمریکا و غرب در خاورمیانه بود، با خرید اسلحه کلان حمایت اسرائیل و سرسپردگی محض آمریکا را داشت.

وی ادامه داد: مردم خداجوی ایران، روحانیون و روشنفکران از این وابستگی و ظلم و ستم به ستوه آمدند و با تبعیت از امام راحل(ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را آفریدند.

فرماندار شهرستان بهار ابراز داشت: امروز دشمنان ما علاوه بر جنگ نرم، جنگ اقتصادی را نیز در پیش گرفته و قصد آسیب رساندن به این کشور را دارد که ملت ایران نیز همچون گذشته و با روشنگری‌های مقام معظم رهبری، ایستادگی کرده و امید دشمنان را به یأس تبدیل خواهد کرد.

وی به برگزاری برنامه‌های باشکوه در سی و چهارمین سالگرد جشن انقلاب اشاره کرد و افزود: امسال 355 برنامه توسط 19 کمیته در سطح شهرستان بهار اجرایی می‌شود.

گلکارزاده ابراز داشت: دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری 10 یادواره شهدا، مراسم جشن انقلاب، افتتاح نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و قرآنی، مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های ما در ایام دهه فجر است.

وی تصریح کرد: وظیفه همگان است که در هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم شور و نشاط و وجد انقلابی را در تمام اقشار جامعه پررنگ‌تر کنیم.

فرماندار شهرستان بهار به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: 107 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 124 میلیون تومان در دهه فجر در سطح شهرستان بهار با همکاری دستگاه‌های اجرایی افتتاح می‌شود.

وی در پایان سخنانش گفت: همچنین عملیات اجرایی یک پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول