اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته‌های 22گانه ستاد دهه فجر کردستان اعلام شد

اجرای برنامه‌هایی متفاوت از سال‌های گذشته / از کلنگ‌زنی تا افتتاح پروژه‌های مختلف

خبرگزاری فارس: مسئولان کمیته‌های 22گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کردستان اجرای برنامه‌های متنوع و متفاوت از سال‌های گذشته را اولویت این کمیته‌ها در دهه فجر امسال عنوان کردند.

اجرای برنامه‌هایی متفاوت از سال‌های گذشته / از کلنگ‌زنی تا افتتاح پروژه‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این جلسه که یکشنبه‌شب در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، مسئول کمیته فرهنگ و هنر ستاد دهه فجر کردستان از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سنندج خبر داد و برگزاری جشنواره شعر کردی آیات و تجلیل از فعالان قرآنی و اجرای برنامه شعرخوانی در 10 شهرستان و 70 مدرسه را از دیگر برنامه‌های این کمیته ذکر کرد.

به گفته قباد میمنت‌آبادی، برگزاری نمایشگاه کتاب در استان، جشنواره شعر و داستان وحدت در دهگلان، افتتاح سالن آمفی‌تئاتر مریوان، افتتاح 30 کانون فرهنگی هنری در مساجد و برگزاری محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگ و هنر ستاد گرامیداشت دهه فجر کردستان است.

یادواره شهدای دانشگاهیان، جلسات هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی، قرآنی و وبلاگ‌نویسی و طراحی پوستر با موضوعات انقلاب اسلامی از برنامه‌های کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر کردستان است که توسط مسئول این کمیته اعلام شد.

همایش مشعل‌داران هدایت با حضور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، اعزام مبلغان دینی به روستاهای استان، تجلیل از فعالان حوزه تقریب مذاهب، همایش ویژه خواهران اهل سنت و شیعه و گفتمان‌های طلبه و روحانیون با محوریت نحله‌های انحرافی در سقز نیز در ایام‌الله دهه فجر توسط کمیته روحانیت ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود.

200 برنامه ورزشی، مسابقات والیبال کارمندان، مسابقات شنا در رده‌های مختلف سنی، تیراندازی و کوهپیمایی و تیراندازی نیز در ایام دهه مبارک فجر در استان کردستان برگزار خواهد شد.

اعزام اکیپ‌های پزشکی به روستاها و ارائه خدمات رایگان به مردم، ارائه خدمات رایگان دامپزشکی، بهره‌برداری از پروژه‌های جهاد کشاورزی و برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی در روستاها از دیگر برنامه‌هایی است که برگزاری آنها در دهه فجر در کردستان پیش‌بینی شده است.

همایش انقلاب اسلامی، سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده، کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی، کارگاه آموزشی سفره آرایی، ارائه خدمات مشاوره‌ای و بهداشتی به بانوان و اهدای خون نیز توسط کمیته بانوان در کردستان برگزار می‌شود.

گفتنی است در این برنامه تاکید شد که کمیته‌های مختلف برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را به دبیرخانه کمیته اطلاع‌رسانی ارسال نمایند تا برای پوشش خبری آنها توسط رسانه‌های دیداری و شنیداری، خبرگزاری‌ها و نشریات استانی و سراسری برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول