اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در مازندران

بیمه مسئولیت دهیاران بخش مرکزی بهشهر محقق شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری و بخشدار مرکزی بهشهر از محقق شدن بیمه جامع مسئولیت دهیاران بخش مرکزی بهشهر برای نخستین بار در بین بخشداری‌های مازندران خبر داد.

بیمه مسئولیت دهیاران بخش مرکزی بهشهر محقق شد

عبدالله ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر با اشاره به اهمیت بیمه جامع مسئولیت دهیاران، عنوان کرد: بخشداری مرکزی بهشهر، نخستین بخشداری استان مازندران و سومین بخشداری کشور است که این طرح را در بین دهیاری‌های زیر پوشش خود محقق ساخته است.

وی درباره مزایای بیمه مسئولیت به خبرنگار فارس گفت: این بیمه در واقع تفاهمنامه‌ای بین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و یکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که بر محور حمایت‌های مالی، اداری، خدماتی و سایر حمایت‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تدوین شده است.

بخشدار مرکزی بهشهر با اشاره به وجود 28 روستا و 21 دهیاری مصوب در بخش مرکزی عنوان کرد: آهنگ سازندگی در همه روستاها به دستان دهیاران طنین‌انداز شده و آن‌ها با عشق و علاقه به آبادانی روستای زیر پوشش خود می‌اندیشند.

عضو شورای اداری شهرستان بهشهر با بیان این‌که روستاها نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و تأمین مایحتاج ضروری دارند، افزود: سال گذشته دو کشاورز ملی را در بخش تولیدات کشاورزی و آبزی‌پروری داشتیم که لوح سپاس را از رئیس جمهور دریافت کردند.

ریاحی اظهار داشت: 31 هزار و 679 هکتار اراضی کشاورزی با برداشت سالانه 4 هزار و 935 تن انواع محصول باغی، صیفی، غلات و دانه‌های روغنی و تولید سالانه 10 هزار و 393 تن انواع گوشت همچنین تولید 40 هزار تن شیر و 105 تن عسل در سال فقط در بخش مرکزی بهشهر سند مهمی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کشاورزان بهشهری است.

وی در پایان از دهیاران خواست تا طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای خود را با قوت دنبال کنند و مردم را نسبت به تبعات خوشایند و لزوم همکاری و مشارکت در طرح‌ها آگاه کنند.

انتهای‌پیام/86001/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول