اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کردستان:

دستاوردهای بزرگ ایران حاصل ترویج فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کردستان گفت: دستاوردهای بزرگ ایران در سایه ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی حاصل شده است.

دستاوردهای بزرگ ایران حاصل ترویج فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره سراسری شعر کردی قرآنی آیات که در مجتمع فرهنگی ـ هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: نامگذاری 12 تا 17 ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برکات زیادی برای کشورمان به دنبال داشته است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی وقتی از روش‌هایی هم‌چون اعمال جنگ سخت علیه کشورمان نتیجه نگرفتند، درصدد ایجاد اختلاف در بین اقوام و مذاهب برآمدند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که ایجاد و بحث اختلافات مذهبی از ناحیه‌ هر فردی باشد قابل قبول و پسندیده نیست.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کردستان با بیان این‌که کسی که متعهد به نظام اسلامی باشد به بحث‌های تفرقه‌افکنانه نمی‌پردازد، عنوان کرد: مسئولی که وارد بحث‌های تفرقه‌انگیز شود نمی‌تواند حافظ منافع اهل تسنن و تشیع باشد لذا باید از این مسائل به شدت دوری کرد چراکه ورود در این عرصه شادمانی دشمنان را در پی دارد.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و همدلی ایجاد شده، ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و برخوردار از بالاترین ضریب امنیتی در خاورمیانه مطرح است و برای جهانیان شناخته شده است.

وی اظهار داشت: کشورهایی بودند که از لحاظ تجهیزات نظامی توانمندی‌هایی به مراتب بیشتر از کشورمان داشتند ولی در مقابل دشمنانشان توان ایستادگی نداشتند ولی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر نیروی مردمی و یکپارچگی و اتحاد در مقابله با دشمنان تا دندان مسلح خود مقاومت و به پیروزی دست یافت.

حسن‌زاده با تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: در سایه رهنمودهای قرآنی امروز کشور ما به جایگاه ارزشمندی از لحاظ علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... در جهان رسیده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: برخورداری بیش از 99 درصد جمعیت شهری استان کردستان از نعمت گاز و ذخیره‌سازی بیش از 300 میلیون مترمکعب آب در پشت سدهای استان از جمله دستاوردهای ارزشمند نظام است.

حسن‌زاده در پایان عنوان کرد: در دهه فجر هم‌چون سنوات گذشته پروژه‌های مختلفی در استان به بهره‌برداری می‌رسد و دستاوردهای این 34 سال به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای‌پیام/79003/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول