اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

مسئولان باید ارتباط خود با جوانان را بیشتر کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولان نظام اسلامی باید ارتباط خود با جوانان را بیشتر کنند.

مسئولان باید ارتباط خود با جوانان را بیشتر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سیف‌الله مطلبی در نشست با مدیرکل و معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: مسئولان باید با حضور در دل جامعه از نزدیک سخنان جوانان را بشنوند و خدمات نظام را برای آنان معرفی کنند.

وی با تبریک فرا رسیدن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) و هفته وحدت افزود: اتحاد و انسجام باید از اولویت‌های ما در همه زمان‌ها باشد نه مختص هفته وحدت.

مطلبی تصریح کرد: وحدت را یک فرصت بدانیم، مخصوصاً در مناطقی همچون خراسان شمالی که گنجینه فرهنگ‌هاست و این وحدت هم باید وحدت قلبی باشد.

وی در این نشست با قدردانی از تلاش‌های مدیر و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: لحظه لحظه باقی‌مانده  از عمر دولت را برای خدمت رسانی بی منت به مردم غنیمت می‌شماریم و این فرصت را از دست نخواهیم داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی یادآور شد: دهه فجر، فرصت خوبی برای انعکاس خدمات و پیشرفت‌های نظام است ولی باید مبانی امام، نظریه‌ها، تفکر و آثار امام خمینی (ره) را هم تاکید کنیم و وصیت نامه امام را  بازخوانی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولان باید ارتباط خود با جوانان را بیشتر کنند و با حضور در دل جامعه از نزدیک سخنان آنان را بشنوند و خدمات نظام را برای آنان معرفی کنند.

به گزارش فارس، استان خراسان شمالی تعداد چهار هزار و 310 موقوفه، تعداد 8 هزار و 427 رقبات، تعداد یک هزار و 199 مسجد و اماکن مذهبی و تعداد 154 بقاع متبرکه دارد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول