اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تاکید کرد

اجرای کامل مصوبات هیئت دولت در سمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان بر لزوم پیگیری اجرای کامل مصوبات هیئت دولت در شهرستان تاکید کرد.

اجرای کامل مصوبات هیئت دولت در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بهره‏برداری از زیرگذر دانشگاه سمنان در فرمانداری شهرستان سمنان اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت به شهرستان سمنان بوده و در قالب بخشی از پروژه تقاطع غیرهم‏سطح ورودی شهر سمنان در قالب زیرگذر دانشگاه سمنان اجرایی می‏شود.

وی بیان داشت: برای این زیرگذر هزینه‏های زیادی صرف و مشکلات قسمت خروجی آن رفع شده و فقط نصب علائم و تابلوها باقیمانده است.

فرماندار شهرستان سمنان تصریح کرد: در طرف ورودی زیرگذر همچنان مشکل حادثه‏خیزی وجود دارد که شایسته است به دلیل اهمیت رفت و آمد دانشجویان، این مشکل نیز برطرف شود.

سعدالدین با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم(ص) که فرمودند «اگر خاری از راه بردارید، صدقه محسوب می‏شود؛ برداشتن مانعی از راه، ثواب قرائت 40 آیه از قرآن را به همراه دارد» از همه کسانی که در این زمینه همت مضاعفی را به خرج داده تا این پروژه نهایی شود قدردانی کرد و این قبیل کارها را مشمول اجر و پاداش فراوانی دانست.

وی همچنین از مسئولانی که در زمینه جذب اعتبار برای اتمام عملیات آسفالت جاده مهمانشهر زحمات زیادی متحمل شدند، قدردانی کرد.

عرب احمدی، معاون راه و ترابری استان سمنان نیز در این نشست گفت: به دلیل اولویت‏دار بودن پروژه زیرگذر دانشگاه سمنان، جاده بعد از زیرگذر زیرسازی و آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: طرح مطالعاتی و نقشه ورودی به دانشگاه هنر به موازات بلوار محراب در تعامل با شهرداری آماده شده؛ اما به دلیل وجود تاسیسات مختلف در بستر جاده و ضرورت جابه‏جایی آنها، اجرای این طرح نیاز به زمان بیشتری دارد.

در پایان جلسه، ضمن بازدید محلی به اتفاق اعضای جلسه با توافقات حاصله مقرر شد تا شهرداری و اداره راه و ترابری سمنان با تعامل دستگاه‏های خدماتی نسبت به تسریع اجرای پروژه اقدام کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول