اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

سفرهای دولت 10هزار میلیارد تومان به سمنان تزریق کرد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی و اعتبارات تملک دارایی‌ به استان سمنان در سفرهای استانی دولت خبر داد.

سفرهای دولت 10هزار میلیارد تومان به سمنان تزریق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی، صنعتی و درمانی استان سمنان که با حضور رئیس جمهور و وزرای نیرو، راه و شهرسازی و سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سمنان انجام شد، اظهار داشت: سفر نخست هیئت دولت و ریاست جمهوری به استان سمنان در سال 1386 انجام شد که مصوبات این سفر هم‌اکنون بیش از 98 درصد پیشرفت دارد.

وی تصریح کرد: سفر دوم دولت که در سال 1388 به استان سمنان رخ داد، دارای پیشرفت 85 درصدی مصوبات است.

استاندار سمنان گفت: رئیس‌جمهور مهرورز و دولت در سفر سوم خود به استان سمنان که در سال 1389 اتفاق افتاد، مصوبات خوبی را از تصویب گذراندند که هم‌اکنون حدود 50 درصد پیشرفت دارد.

رهی همچنین با اشاره به طرح‌هایی که امروز به دست رئیس‌جمهور در استان سمنان به بهره‌برداری رسید، گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها نشان‌دهنده کارنامه درخشان دولت در ارائه خدمات به ملت است.

وی ادامه داد: امروز دو نیروگاه سیکل ترکیبی در سمنان و شاهرود به بهره‌برداری رسید که برای آنها در مجموع بیش از 470 میلیارد تومان هزینه شده است.

رهی تصریح کرد: برای بیمارستان سمنان و بیمارستان دامغان نیز که امروز به دست رئیس‌جمهور افتتاح شد، به ترتیب 41 میلیارد و 300 میلیون تومان و 34 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

استاندار سمنان همچنین با اشاره به بهره‌برداری از 15 هزار و 657 واحد مسکونی مهر در استان سمنان به دست رئیس‌جمهور، اجرای طرح مسکن مهر را از برکات و خدمات ماندگار دولت احمدی‌نژاد توصیف کرد.

رهی همچنین از دستور رئیس‌جمهور مبنی بر آبگیری سد کالپوش در شهرستان میامی خبر داد و گفت: این طرح تاکنون 39 میلیارد تومان هزینه داشته که 28 میلیارد تومان آن به پیمانکار پروژه پرداخت شده است.

استاندار سمنان مجموع سرمایه‌گذاری دولت در طرح‌هایی که امروز در استان سمنان به بهره‌برداری رسید را 974 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مردم استان سمنان بسیار خرسند هستند که پروژه‌های بزرگ دولت با حمایت شخص رئیس‌جمهور به نتیجه رسیده و امروز طرح‌های مهر ماندگار در این استان در حال بهره‌برداری است.

انتهای پیام/2949/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول